Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

*klapper Zirine på hodet*

Her er det sånn passe halvtomt. Sint og uberegnelig sjef er borte, men det er desverre en del av de andre (og veldig morsomme/hyggelige) også.

Du får spise lunsj med venninne i dag, da? Det er jo så urbant og festlig.

Så syns jeg dere skal diskutere hva som er harry, og fortelle det til meg etterpå. Jeg skal nemlig skrive håndbok og bli styrtrik.

Jeg?!!

Jasså, du trodde jeg var gått i dusjen nå? Trodde ikke at jeg ville se det innlegget? Hah!

Retvizan et.al var det jeg ble enig om. Ja.

Fortsetter under...

Her er det og lite folk - men sjefisa er her - no long lunches ...... :-(

Er sjefen din borte? Det må han jo være forresten ..... hvorfor spurte jeg om det da?

Jeg har nå så mange sjefer - og her er visst en igjen borti gangen - men han får jeg ikke med meg ut på pils fordi han alltid kjører og fordi han er så kjedelig at han aldri er med oss ut. Ikke har jeg lyst på pils heller, så samma kan det være.

Men jeg tror jeg skal slenge meg bort dit å prate litt drit....

Annonse

Måtte det hagle en sverm av kråkeboller på deg under løpeturen!

TVI!

*mumler med gudene*

Rik! Maktfull! Tidenes forretningsidé er min, bare min og min alene! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

(to år senere: Ingen bok og ingen venner?)

øhhhh

Unnskyld?

"Retvizan & avil"? Sammen??

(eller er det allerede for seint?)

Gjest retvizan

Rik! Maktfull! Tidenes forretningsidé er min, bare min og min alene! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

(to år senere: Ingen bok og ingen venner?)

øhhhh

Unnskyld?

"Retvizan & avil"? Sammen??

(eller er det allerede for seint?)

Vart du skræmt no?

Jadda, vi går for den, vettu! :-)

*roer ned gudene*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...