micca Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 nå har jeg prøvd å rydde opp i oppstarten av maskin, slutten på oppstarten, ( bakgrunnsbilde og ikoner) går kjappt nå men før det står den å jobber leeeeenge. ( XP) Hva skal jeg gjøre?? 0 Siter
citoyen Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Har du nettverkskort i maskinen? Har du sjekket for virus? 0 Siter
micca Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Skrevet 8. juli 2002 Har du nettverkskort i maskinen? Har du sjekket for virus? Ja jeg har netverksskort Ingen virus 0 Siter
citoyen Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Ja jeg har netverksskort Ingen virus En mulig årsak er at nettverkskortet står og leter etter en IP-adresse. Dersom du setter fast IP på kortet (eller rett og slett bare disabler TCP/IP dersom kortet er koblet direkte til et Telenor ADSL-modem) så kan det hjelpe. Det gjør du i innstillingene for nettverkskortet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.