Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Fikk du den triste meldingen i dag morges - om Jørund Seim som forulykket i går? Det var veldig leit å høre!

Jeg husker ikke om du var med på den turen til Ringen i fjor når vi traff han og spiste middag med han i Adenau? En veldig hyggelig nordmann som bodde i Danmark og "levde for ringen". Egen hjemmeside med masse videoer og ringen-relatert materiale.

Det står litt mer om han og ulykken på www.nurburgring.de

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62790-mchuldra-trist-melding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så ufattelig trist.

Desverre var jeg ikke med på den turen i fjor, så jeg rakk ikke å treffe ham. Men mange av hans videoer er studert.

Ingen er udødelige. Kanskje hvertfall ikke på motorsykkel. Og selv om man ofte tenker: Det skjer ikke meg. Eller i dette tilfellet: Det skjer ikke ham. Viser det at det kan hende hvem som helst.

Men det hadde nok vært lettere å forstå, om det hadde vært en ulykke ute i trafikken. Eller at det hadde vært noen andre som hadde vært grunnen litt mer direkte.

Det skjedde hvertfall på et sted han elsket... som en trøst i det tragiske.

Takk for meldingen.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62790-mchuldra-trist-melding/#findComment-275350
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...