Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det ble en pangstart på dagen i dag:o) Vi fikk besøk 5 min etter at jeg hadde stått opp. Det var kaos i huset etter utpakking og klesvasking i går kveld. Viste jo at vi skulle få besøk så jeg fatter ikke hvordan jeg kunne sove så lenge. Jaja, besøket fikk da kaffe og medbrakte skillingsboller*s*. Hunden deres var nydelig, en border collie tispe. Bamse og hun kom kjempe godt overens, bare så synd de ikke turte å slippe henne løs ute.

Nå skinner solen og klestørken er perfekt, så det er vel best å sette i gang vaskemaskinen:o)

Sambo har begynt på jobb og hverdagen kommer vel sakte men sikkert tilbake.

Er du blitt lei dol? Ser deg ikke så mye her lenger. Og ikke fikk jeg melding i morrest heller. Huff og jeg som er blitt så vant med disse koselige godmorgen meldingene dine på dol*s*

Skal få tømt fotoapparatet å sende deg noen bilder fra ferien i løpet av dagen:o)Kanskje ny bilen er på noen av dem. Tror det hadde vært perfekt bil for dere*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62807-lillelurveno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

I morgen tidlig skal du få hyggeligmeldning:-) Rota meg bort i endel tråder i morges, og så ble pc`n temmelig ustabil!? Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig!

Vi liiiiider av søvnmangel he ri gården. Hadde forresten vært morro med bilder ja.

Dessuten lider jeg under en sambo som mener jeg må være mor ,kone og elskerinne om kvelden, og ikke sitte å skravle sånn.

Mannfolk altså;-)

Vi skal se på en spacswagon,eller noe sånnt. Ikke så pen,men virker bruksvennlig. Får se. Vi har tid til å sitte på gjerdet.Mener jeg:-)

Nå skal huset vaskes, har eirikfri i en hel time! Hallelujah! *s*

Så håper jeg han sovner tidlig*S*

Sambo skal trene, ser etter deg på msn i kveldinga.

Klæm

P.S Du har mail åsså!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62807-lillelurveno/#findComment-275417
Del på andre sider

I morgen tidlig skal du få hyggeligmeldning:-) Rota meg bort i endel tråder i morges, og så ble pc`n temmelig ustabil!? Krysser fingrene for at det ikke er noe alvorlig!

Vi liiiiider av søvnmangel he ri gården. Hadde forresten vært morro med bilder ja.

Dessuten lider jeg under en sambo som mener jeg må være mor ,kone og elskerinne om kvelden, og ikke sitte å skravle sånn.

Mannfolk altså;-)

Vi skal se på en spacswagon,eller noe sånnt. Ikke så pen,men virker bruksvennlig. Får se. Vi har tid til å sitte på gjerdet.Mener jeg:-)

Nå skal huset vaskes, har eirikfri i en hel time! Hallelujah! *s*

Så håper jeg han sovner tidlig*S*

Sambo skal trene, ser etter deg på msn i kveldinga.

Klæm

P.S Du har mail åsså!

Hei på deg snuppa:o)

Du finner meg nok på msn, men ikke før senere i kveld. Vi tar med oss jentene og henter eldstemann. Blir sikkert sittende å skravle en time eller to. Er skravlesjuk skjønner du, hehe.

Har ikke fått knotet til bildene ennå, men tror jeg gjør det i kveld.

Vi tastes senere

stor klem

ps: fort gjort å rote seg bort her på dol. Det har jeg gjort mange ganger desverre:p

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62807-lillelurveno/#findComment-275474
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...