Gå til innhold

Fu : underbukse, boxer eller g -streng


Gjest nedentil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanlige tai-truser for det meste, men string når jeg har på bukser i tynt stoff der trusekanten ellers ville vært synlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av delene. Bruker bare truse når jeg har ridebukse m/ helskinn. (For de så ubehagelige å ha på hvis man ikke har truse på.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Waaldemaar

Vanlige tai-truser for det meste, men string når jeg har på bukser i tynt stoff der trusekanten ellers ville vært synlig.

Hva i all verden gjør det om trusekanten er synlig?? Ei dametruse er da bare et sexy plagg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kartoffel

Hva i all verden gjør det om trusekanten er synlig?? Ei dametruse er da bare et sexy plagg!

Sett Bridget Jones?

Ellers er dette et artig paradoks:

Man bruker string-truse (bla.) fordi det er stygt med kant som synes. Men stringtrusa kan gjerne synes over buksekanten?

Det plager meg ikke ;-), men er litt merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Waaldemaar

Sett Bridget Jones?

Ellers er dette et artig paradoks:

Man bruker string-truse (bla.) fordi det er stygt med kant som synes. Men stringtrusa kan gjerne synes over buksekanten?

Det plager meg ikke ;-), men er litt merkelig.

Et ENDA større paradoks er det faktum at kvinner/jenter syns det så inni helvete viktig at trusekanten ikke synes, mens de gir fullstendig blaffen i om stygge BH-kanter skjærer seg inn i huden på ryggen under en trang topp... Det er liksom helt OK det.... *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Et ENDA større paradoks er det faktum at kvinner/jenter syns det så inni helvete viktig at trusekanten ikke synes, mens de gir fullstendig blaffen i om stygge BH-kanter skjærer seg inn i huden på ryggen under en trang topp... Det er liksom helt OK det.... *rister på hodet*

Nåja, stringtruser er uansett litt sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...