Gå til innhold

Leie leilighet -hvor finne det man søker?


Ikke Nickedokke

Anbefalte innlegg

Ikke Nickedokke

Aviser er et greit medie for boligsøking, det, men jeg har jo blitt en liten kløpper på nettet, også. Men hvor finner vi utleieboligene, og hvor kan vi annonsere gratis??

Fant 1 link; http://www.boligformidleren.no/

men den virker litt ny, siden det var få annonser der. flere forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glimmer

Tamera har nevnt gode linker, jeg finner alltid noe som passer på Finn.no.

Ellers så har jeg et godt tips om du leter etter leilighet/hus å bo i. Fortell alle du kjenner hva du er på utkikk etter og be de holde øyne og ører åpne. For å gjøre det hele litt mer lukrativt for dem, si at den som finner stedet du velger å bo får 500-1000 kroner i "finnerlønn". På dette viset klarte jeg å skaffe meg en billig leilighet som ikke hadde blitt annonsert veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine disse her, men ikke gratis å annonsere, desverre....

Herregud... Skal du finne noe bra, må du være villig til å ofre noe også! Å sette inn annonser koster. Nesten ingenting er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Nickedokke

Herregud... Skal du finne noe bra, må du være villig til å ofre noe også! Å sette inn annonser koster. Nesten ingenting er gratis.

Å, ja? Finner flere og flere gratissteder, jeg! Som er minst like bra! Så hvorfor betale for noe man kan få gratis????

http://www.annonse.no for eksempel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, ja? Finner flere og flere gratissteder, jeg! Som er minst like bra! Så hvorfor betale for noe man kan få gratis????

http://www.annonse.no for eksempel!!

Å være gnien, lønner seg ikke i det lange løp. Men do what you please...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Nickedokke

Å være gnien, lønner seg ikke i det lange løp. Men do what you please...

Ha, ha, ha!!

Jo, det ser jeg da på lommeboka! Kjøper ALDRI noe til fullpris, sørger for rabatter på alt jeg skal foreta meg, og lever mest mulig gratis!

Hvorfor betale for samme tjenester man kan få gratis? Det er det ingen logikk i!!

Og kom ikke her å fortell meg at du ALDRI har prutet, eller tatt imot gratisprøver, eller benyttet deg av rabatter! Hykler...

Sjekk også: http://www.gjerrigknarken.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha, ha, ha!!

Jo, det ser jeg da på lommeboka! Kjøper ALDRI noe til fullpris, sørger for rabatter på alt jeg skal foreta meg, og lever mest mulig gratis!

Hvorfor betale for samme tjenester man kan få gratis? Det er det ingen logikk i!!

Og kom ikke her å fortell meg at du ALDRI har prutet, eller tatt imot gratisprøver, eller benyttet deg av rabatter! Hykler...

Sjekk også: http://www.gjerrigknarken.com

Joda, jeg har kjøpt ting på tilbud og benyttet meg av rabatter. Men tror fortsatt at du vil finne noe mer seriøst på de sidene som ikke er gratise. Men så barnslig som du er, tviler jeg på at du i det hele tatt er gammel nok til å bo for deg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være gnien, lønner seg ikke i det lange løp. Men do what you please...

Kommer an på hva man mener med "lønner seg". Hvis det å ha penger i banken er viktigere enn alt annet, så lønner det seg i aller høye grad å være en gnitalus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke Nickedokke

Joda, jeg har kjøpt ting på tilbud og benyttet meg av rabatter. Men tror fortsatt at du vil finne noe mer seriøst på de sidene som ikke er gratise. Men så barnslig som du er, tviler jeg på at du i det hele tatt er gammel nok til å bo for deg selv...

Har bodd for meg selv, som du skriver, i 13 år, har tre barn i alderen 1-8 år, og stort hus, fin bil, eget firma.... Slikt kommer ikke av seg selv, du.

Leiligheten jeg leter etter er til en venn.

Så takk for komplimentet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bodd for meg selv, som du skriver, i 13 år, har tre barn i alderen 1-8 år, og stort hus, fin bil, eget firma.... Slikt kommer ikke av seg selv, du.

Leiligheten jeg leter etter er til en venn.

Så takk for komplimentet!

Jeg har også et stort hus, barn og en fin bil. Men hverken hus eller bil er kjøpt på billigsalg. Drømmehuset fant vi gjennom en god mekler... Og ja, han kostet litt. Tviler på at vi hadde funnet det samme gjennom en gratis ineternettannonse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...