Gå til innhold

Vits!


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Synes denne var god jeg! Ser det for meg:

(fritt gjenfortalt etter hukommelsen)

---

Klesforretningen hadde ansatt en selger som hadde skrytt noe voldsomt av sine selgeregenskaper. Eieren skulle teste han og samtidig ha litt moro med han. På lageret hadde han to fargesprakende dresser som var så jævlige at de hadde vist seg umulige å få solgt. han bad den nyansatte hente disse og se hva han fikk gjort med saken. Sjefen gikk så til lunsj. STor var hans forundring da han kom tilbake og dressene var vekk!!!

I alle dager, har du solgt dem alt? Ja, det var en fyr som tok begge to! Tok han begge to? Hva sa han om dressene da?

Nei, han sa ingenting han. Men førerhunden hans knurret noe jævlig!!!!

----

Ler igjen!

Pleier å like grisevitser jeg altså, men jeg ser for meg den stakkars hunden som skal beskytte eieren sin! hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...