ildrid Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Jeg er en jente på 28 år,som nylig ble innlagt i ett døgn der atrieflimmer ble påvist. Gikk over etter 2 timer. Bt ved innleg 140/120, normalt v/utskriv. dette skjedde i Kr.sund, ble ikke utredet da jeg bor i Oslo. Har siden barndom alltid hatt høy puls. Fødte for 5 mnd siden, til tider høyt bt under svangersk, + svangerskapsdia. Er 180 cm, 104 kg. Noen leger var bekymret, andre mente at jeg har kontor-BT.Har nå konstant hodepine høyre side, pluss små stikk i hodet. Har også tidvis trykk i ørene. Redd om dette har en sammenheng med det som skjedde. Har også litt hjertebank. En del hjertekarsyk i fars fam. Feriernde fastlege henviste meg til hjertemed pol/Ullevål etter telefonsamtale fra KSU. Ringte poliklinikken, ba meg ringe neste uke for å høre hvor jeg står på venteliste. Er bekymret over at noe alvorlig kan skje meg i mellomtiden. har et hånleddbtapparat hjemme, og om det er til å stole på så er bt ok. Skal jeg ta kontakt med en privat kardiolog? Hjelp meg i min angst!!!! 0 Siter
Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 16. juli 2002 Skrevet 16. juli 2002 Innlegget kan dessverre ikke besvares fordi Doktor Online ikke har kapasitet til å håndere dette grunnet ferieavvikling. Brukeren blir selvfølgelig ikke belastet for dette. Vennligst forsøk vår søk funksjon for liknende spørsmål. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.