Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

14

• Lionn

11

• Lillelurven

10

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Lillelurven

Klart du skal sjekke postkassa:o) Den biter deg nemlig ikke, eller kanskje den gjør det*s*

Hmm kjedelig det var på dol nå. Kanskje jeg heller skulle fikse bildene.

Ja, gjør det. Vil se bilen:-)

Jeg logger av, må få fingern ut. Tiden flyr, middag kl. 15.00

Sukk!

Klæmiings

Ja, gjør det. Vil se bilen:-)

Jeg logger av, må få fingern ut. Tiden flyr, middag kl. 15.00

Sukk!

Klæmiings

Så stilig nick jeg fikk*s*

Solaikke. Ja passer jo greit for er jo ikke sol i dag:o)

Skal finne koblingene å laste inn bildene. Sender deg på mail.

Du har lest mailen fra i natt?

Stor Bamseklæm!!!

Annonse

Gjest Joppe

Har ikke sett den ennå jeg. Mulig det følger en mann også med?

Men den burde være spesiell. Selv holder jeg en knapp på agurker!

Billig og greie er de!

Aubergin er for vidrekommende.....

Hehe...ja aubergin er for viderekomne......Meloner er for "store" damer.....

Det sier jeg meg enig i. Pikk er da mye bedre enn de derre plastikkdupedittene. Og såvidt meg bekjent har Amiga en lys levende en tilgjengelig også.

Da skjønner jeg egentlig ikke hva som er problemet...

De derre greiene der minner meg om utstyret i 'Tvillingskjebner' av David Cronenberg.

Annonse

Hva med å kaste dildoene og hive deg over ham istedenfor? Da blir han nok straks i bedre humør.

Nei han får heller oppføre seg som folk og ikke som en surmulende unge! Tror du jeg har lyst på noe sånt?

Det var han som kjøpte vibratorene forresten, men det var før han ble gående hjemme.

Nei han får heller oppføre seg som folk og ikke som en surmulende unge! Tror du jeg har lyst på noe sånt?

Det var han som kjøpte vibratorene forresten, men det var før han ble gående hjemme.

Men om du viser at du har lyst på han, så slutter han kanskje å oppføre seg som en surmulende unge?

Er det forresten umulig for ham å skaffe seg en jobb?

Jeg bryter inn og endrer tema. Hvordan går det med den eldste sønnen din som er i Norge? Trives han her?

Ja han trives men savner visst kjæresten her nede, han er mye på fjellet og fisker nå for tiden, er sammen med kompiser han har kjent fra han var liten og jobber litt. Men han har vært i Tromsø og tatt piercing i tunga! Han hadde en fra før i brystvorten. :-/

Arbeidskontoret der han er nå er veldig interressert i at han skal utdanne seg sånn han kan jobbe med eksport av fisk til Spania siden han prater flytende spansk, håper han vil! :-)

Ja han trives men savner visst kjæresten her nede, han er mye på fjellet og fisker nå for tiden, er sammen med kompiser han har kjent fra han var liten og jobber litt. Men han har vært i Tromsø og tatt piercing i tunga! Han hadde en fra før i brystvorten. :-/

Arbeidskontoret der han er nå er veldig interressert i at han skal utdanne seg sånn han kan jobbe med eksport av fisk til Spania siden han prater flytende spansk, håper han vil! :-)

Så flott da. Med en eventuell slik jobb, ferdes han vel både i Norge og Spania. Du savner ham vel?

Men om du viser at du har lyst på han, så slutter han kanskje å oppføre seg som en surmulende unge?

Er det forresten umulig for ham å skaffe seg en jobb?

Det virker ikke som han vil ha jobb, dessuten så har han avvist meg så mange ganger de to siste årene at jeg gidder ikke ta initiativet mer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...