Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Amiga

14

• Lionn

11

• Lillelurven

10

• favn

5

Mest aktive i denne tråden

Ja, jeg vurderte det sterkt da han kløvde leppa mi for et par år siden og angret jo sterkt etterpå at jeg ikke fikk tatt bilde av det!

Men herregud, jente. Hvordan kan du finne deg i noe slikt? Hørt om gjensidig respekt? Jeg frå frysninger av "forholdet" deres.

Annonse

Ja han trives men savner visst kjæresten her nede, han er mye på fjellet og fisker nå for tiden, er sammen med kompiser han har kjent fra han var liten og jobber litt. Men han har vært i Tromsø og tatt piercing i tunga! Han hadde en fra før i brystvorten. :-/

Arbeidskontoret der han er nå er veldig interressert i at han skal utdanne seg sånn han kan jobbe med eksport av fisk til Spania siden han prater flytende spansk, håper han vil! :-)

Amiga, vær 'glad' for at sønnen din piercer seg - det der er enkelt å fjerne. Tenk om han kjørte på med tatoveringer?

Ja, jeg vurderte det sterkt da han kløvde leppa mi for et par år siden og angret jo sterkt etterpå at jeg ikke fikk tatt bilde av det!

Dette høres absolutt ikke bra ut. Har du noen som støtter / hjelper deg der du bor? Hvorfor skulle du ikke kunne ta med barna til Norge? Vil helvete være løs da, eller...?

Dette høres absolutt ikke bra ut. Har du noen som støtter / hjelper deg der du bor? Hvorfor skulle du ikke kunne ta med barna til Norge? Vil helvete være løs da, eller...?

Jeg får ikke ungene med meg til Norge, det har han sagt klart i fra om. Det siste halvåret ha vi hatt det ganske rolig uten krangling så jeg håper det fortsetter sånn!

Jeg får ikke ungene med meg til Norge, det har han sagt klart i fra om. Det siste halvåret ha vi hatt det ganske rolig uten krangling så jeg håper det fortsetter sånn!

Hvis du vil ha ham er det jo straks greiere å gå for et fortsatt familieliv. Hvis ikke, kan det kanskje gå an å sjekke opp de juridiske forholdene mellom Norge og Spania. Lykke til, det er uansett viktige beslutninger du må forholde deg til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...