Melaisa Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Røyking er ikke sunt, får du ikke med deg nyhetene? 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Skrevet 8. juli 2002 Røyking er ikke sunt, får du ikke med deg nyhetene? Nei. 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Joiner deg på den*s* Bare jeg finner den hersjens lightern. Hva er det der med lightere egentlig? Enten har man huset fullt eller så er man helt fri:( 0 Siter
avil Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Hold munn. Prøver å slutte. På en måte. I hvertfall til i kveld. 0 Siter
Lionn Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Skrevet 9. juli 2002 Joiner deg på den*s* Bare jeg finner den hersjens lightern. Hva er det der med lightere egentlig? Enten har man huset fullt eller så er man helt fri:( De har nok stukket av sammen med alle kulepennene. 0 Siter
Lionn Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Skrevet 9. juli 2002 Du burde slutte å røyke. Kunne ikke falle meg inn. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Kunne ikke falle meg inn. Du har kommi i den alderen der en burde begynne å tenke på helsa. Dessuten får du mye hvitere tenner. 0 Siter
Lionn Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Skrevet 9. juli 2002 Du har kommi i den alderen der en burde begynne å tenke på helsa. Dessuten får du mye hvitere tenner. Hvem bryr seg om tenner? De selger jo så mange pene gebisser om dagen. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Hvem bryr seg om tenner? De selger jo så mange pene gebisser om dagen. Ingen vil kysse ei dame med gebiss. Nei liånn, du bør slutte å røyke, begynne å trene litt, spise fem om dagen, og tenke gode og positive tanker. I tillegg til enda penere tenner vil du også få en vakker rosa lød:-) 0 Siter
Lionn Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Skrevet 9. juli 2002 Ingen vil kysse ei dame med gebiss. Nei liånn, du bør slutte å røyke, begynne å trene litt, spise fem om dagen, og tenke gode og positive tanker. I tillegg til enda penere tenner vil du også få en vakker rosa lød:-) Give me a break. Du ber jo meg om å slutte å leve. 0 Siter
musikeren Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Give me a break. Du ber jo meg om å slutte å leve. Neida! Tenk positive tanker, si positive ord. Gjør positive handlinger, og det positive gror. Åh, du kommer til å bli et nytt og bedre menneske. Moder Theresa blir som Charles Manson i forhold til deg:-) 0 Siter
Lionn Skrevet 9. juli 2002 Forfatter Skrevet 9. juli 2002 Neida! Tenk positive tanker, si positive ord. Gjør positive handlinger, og det positive gror. Åh, du kommer til å bli et nytt og bedre menneske. Moder Theresa blir som Charles Manson i forhold til deg:-) Gå og legg deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.