Gå til innhold

Hjelp ! vi har saget henne i to !


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Hvis dere ikke får samlet henne igjen , så kan dere jo hypnotisere henne.

La være å finne ut åssen en skal få henne tilbake fra hypnosen , *vips* så vet verken hun eller andre hvem som har gjort det!?

Okei plan B:

Punkt 1: finne noen å skylde på.

Hvem fant på dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    26

  • Female

    12

  • MsSophie

    6

  • vin

    4

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

*gliser*...du får spørr'a..:-)

Hvis ikke, så hadde vin etbra forslag oppi her...

Sykehuset har åpna kassene og funnet ut at bena som stikker ut av den ene er falske, og at hele dama ligger i den andre kassa. Vi jakter nå på den som visste om dette, og som plutselig er vekk som ei sviske.

Den løse siden er falsk, dama gliser og sykehuset sender regning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei plan B:

Punkt 1: finne noen å skylde på.

Hvem fant på dette ?

Er'a gift, så må det nok være svigermor som har skylda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehuset har åpna kassene og funnet ut at bena som stikker ut av den ene er falske, og at hele dama ligger i den andre kassa. Vi jakter nå på den som visste om dette, og som plutselig er vekk som ei sviske.

Den løse siden er falsk, dama gliser og sykehuset sender regning.

Æsj, det var no' dritt... Så for meg en salig smørje her nå...*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Er'a gift, så må det nok være svigermor som har skylda...

Svigemor er en viktig aktør i et ekteskap, min mor er verdens snilleste, men jeg har sett psykopattilfeller ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Æsj, det var no' dritt... Så for meg en salig smørje her nå...*sukk*

Historien fikk en lykkelig utgang, syns du ikke det ?

Syns du jeg er en smule gal ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigemor er en viktig aktør i et ekteskap, min mor er verdens snilleste, men jeg har sett psykopattilfeller ja...

Jo'a, det finnes nok snille sigermødre også, men etter et par-tre år på DOL, så kan en begynne å lure...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien fikk en lykkelig utgang, syns du ikke det ?

Syns du jeg er en smule gal ?

Virker som det gikk bra ja...:-)

Om jeg synes du er gal, åssen kan du tro det?? ;-)

En har ikke mer moro enn det'n lager sjøl...

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Virker som det gikk bra ja...:-)

Om jeg synes du er gal, åssen kan du tro det?? ;-)

En har ikke mer moro enn det'n lager sjøl...

*gliser*

Det hadde ikke gått så bra om du ikke hadde fulgt opp. Publikum er viktig. Hadde ikke pønska ut dette på forhånd det er bare slik jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke gått så bra om du ikke hadde fulgt opp. Publikum er viktig. Hadde ikke pønska ut dette på forhånd det er bare slik jeg er.

Da er vi vel litt smågale begge to da..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Kan ikke du finne på noe annet "sprøtt" nå , slik at jeg slipper å kjede meg så mye!!!

*gjesp*

Unger kjeder seg, ikke voksne, de finner på ting. Her en god spøk: Lag et falskt brev som angivelig kommer fra Paleontologisk museum og send til naboen. I det beskriver du et fossilfunn under huset deres og at eiendommen skal eskproprieres og huset rives.

Det gjorde jeg med borettslagsstyret hvor jeg bodde, da skulle det rives et nytt bygg vi hadde kranglet om. Noen medlemmer hadde laget en liten ondskapsfullt intrige som gikk ut over meg, og spøken var hevn for det. De gikk rett i fella, og jeg måtte stoppe spøken da de skulle innkalle til møte med de som bodde i huset som angivelig skulle rives !! De ble rasende, men jeg beskrev bare hva de hadde gjort mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger kjeder seg, ikke voksne, de finner på ting. Her en god spøk: Lag et falskt brev som angivelig kommer fra Paleontologisk museum og send til naboen. I det beskriver du et fossilfunn under huset deres og at eiendommen skal eskproprieres og huset rives.

Det gjorde jeg med borettslagsstyret hvor jeg bodde, da skulle det rives et nytt bygg vi hadde kranglet om. Noen medlemmer hadde laget en liten ondskapsfullt intrige som gikk ut over meg, og spøken var hevn for det. De gikk rett i fella, og jeg måtte stoppe spøken da de skulle innkalle til møte med de som bodde i huset som angivelig skulle rives !! De ble rasende, men jeg beskrev bare hva de hadde gjort mot meg.

Jeg kjeder meg.

Er jeg ikke voksen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unger kjeder seg, ikke voksne, de finner på ting. Her en god spøk: Lag et falskt brev som angivelig kommer fra Paleontologisk museum og send til naboen. I det beskriver du et fossilfunn under huset deres og at eiendommen skal eskproprieres og huset rives.

Det gjorde jeg med borettslagsstyret hvor jeg bodde, da skulle det rives et nytt bygg vi hadde kranglet om. Noen medlemmer hadde laget en liten ondskapsfullt intrige som gikk ut over meg, og spøken var hevn for det. De gikk rett i fella, og jeg måtte stoppe spøken da de skulle innkalle til møte med de som bodde i huset som angivelig skulle rives !! De ble rasende, men jeg beskrev bare hva de hadde gjort mot meg.

Hmmm...den var ikke dum:)

Bare de ikke finner ut at det er jeg som står bak da!

(Misliker meg nok som det er ..he..he)

Tulletelefoner nytter jo ikke lengre , da de fleste har ISDN!!

Andre råd mot kjedsomhet mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg kjeder meg.

Er jeg ikke voksen?

Det fins ikke kjedsohet, bare dårlig fantasi.

Når jeg kjeder meg, pleier jeg å ta en tur til tannlegen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Voksne med ett barnslig sinn kanskje??

Når unga sier de kjeder seg pleier jeg å si : vi setter oss ned og kjeder oss sammen ! Etter litt sier jeg: : var ikke det gøy ? Da kommer smilet og forståelsen om at det ikke er så interessant for andre at man kjeder seg, og man får ingen medlidenhet, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La være å sette henne sammen igjen. Hun kan være din bedre halvdel. Du skal selvsagt få velge hvilken del du vil ha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

La være å sette henne sammen igjen. Hun kan være din bedre halvdel. Du skal selvsagt få velge hvilken del du vil ha..

Ikke den med kjeften på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...