Gå til innhold

Til jentene


nick

Anbefalte innlegg

Hvordan ville du reagert dersom gynekologen (utlending) to ganger la hånden sin på låret ditt og sa at du er så pen? Og dette skjer etter at selve undersøkelsen har funnet sted? Vi vet ikke helt om vi skal flire eller bli forbannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det skjedd før undersøkelsen er det vel neppe sannsynlig at det hadde blitt noen.

Hadde det skjedd etterpå hadde jeg vel ikke sagt noe - men kanskje ikek gått dit noe mer. Hvis ikke han var usedvanlig kjekk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt svært forbannet og sansynligvis tatt det opp med legekontorets ledelse.

Da hadd`n fått en real hæl i haka. Idioten............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Det hadde jeg ikke likt, utlending eller ikke..

Hadde ikke gått til han noe mer.

Drar ikke til gynekolog for å få komplimenter om utseende, men for å sjkke underlivet, og da vil jeg helst at legen skal holde sge til jobben sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest byttet lege

Skjønner ikke hva nasjonaliteten hadde med saken?

Jeg hadde absolutt ikke likt det, hadde helt sikkert byttet lege, og hadde vurdert å gi beskjed til kommunelegen / bydelsoverlegen om det.

Kommer litt an på situasjonen, legen min sier at jeg ser flott ut og at jeg "stråler", og tar gjerne på meg (skulderen, ikke låret..) når jeg går, og det synes jeg bare er hyggelig. Jeg er gravid, så de aer det kanskje mer lov å komme med slike komplimenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Vi'? For det første: Jeg trodde du var mann? For det andre: Hvis du er kvinne, hvor mange er det av dere?

*forvirret*

PS: Gynekologer og leger generelt skal _ikke_ si noe om pene kvinner i GU-situasjoner. Legen kan godt småflørte litt (min gjør), men det må være klart at det hører hjemme i streite og påkledde situasjoner. Legen min er rask og effektiv under GU - pronto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det skjedd før undersøkelsen er det vel neppe sannsynlig at det hadde blitt noen.

Hadde det skjedd etterpå hadde jeg vel ikke sagt noe - men kanskje ikek gått dit noe mer. Hvis ikke han var usedvanlig kjekk da.

Etpar dager etter min første fødsel måtte jeg til undersøkelse pga. rester. Gjett hva slags vesen som skulle undersøke? En gresk gud av den virkelig sjeldne sorten. Og ikke nok med det, fornedrelsen var total da han triumferende holdt opp 'funnet': Se her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg hadde ihvertfall ikke benyttet meg av den legen noe mer. Uavhengig om han er norsk eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Vi'? For det første: Jeg trodde du var mann? For det andre: Hvis du er kvinne, hvor mange er det av dere?

*forvirret*

PS: Gynekologer og leger generelt skal _ikke_ si noe om pene kvinner i GU-situasjoner. Legen kan godt småflørte litt (min gjør), men det må være klart at det hører hjemme i streite og påkledde situasjoner. Legen min er rask og effektiv under GU - pronto.

han snakker på Sheilas vegne *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

'Vi'? For det første: Jeg trodde du var mann? For det andre: Hvis du er kvinne, hvor mange er det av dere?

*forvirret*

PS: Gynekologer og leger generelt skal _ikke_ si noe om pene kvinner i GU-situasjoner. Legen kan godt småflørte litt (min gjør), men det må være klart at det hører hjemme i streite og påkledde situasjoner. Legen min er rask og effektiv under GU - pronto.

Selvfølgelig er jeg mann, og selvfølgelig finnes det bare en av meg. Sånne som meg er ikke dusinvare. punkyB har helt rett, jeg snakker på vegne av Sheila, hun har en lei tendens til å fortelle meg om dagens strabaser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva nasjonaliteten hadde med saken?

Jeg hadde absolutt ikke likt det, hadde helt sikkert byttet lege, og hadde vurdert å gi beskjed til kommunelegen / bydelsoverlegen om det.

Kommer litt an på situasjonen, legen min sier at jeg ser flott ut og at jeg "stråler", og tar gjerne på meg (skulderen, ikke låret..) når jeg går, og det synes jeg bare er hyggelig. Jeg er gravid, så de aer det kanskje mer lov å komme med slike komplimenter?

Selvfølgelig har nasjonaliteten noe å si, i Norge er det ikke vanlig å ta på hverandre i hytt og pine. I utlandet er det masse rare tradisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men hvorfor tror dere alle at det dreier seg om en mannlig gynekolog? Og stiller saken seg annerledes når det er en kvinnelig gynekolog? Som det faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men hvorfor tror dere alle at det dreier seg om en mannlig gynekolog? Og stiller saken seg annerledes når det er en kvinnelig gynekolog? Som det faktisk er.

Egentlig tror jeg bare du kjeder deg og sitter der og kødder og rører;-)

Er du mot all formodning seriøs, så stiller ikke saken seg anderledes om det er en mannlig eller kvinnlig gynokolog, jeg hadde byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig tror jeg bare du kjeder deg og sitter der og kødder og rører;-)

Er du mot all formodning seriøs, så stiller ikke saken seg anderledes om det er en mannlig eller kvinnlig gynokolog, jeg hadde byttet.

Nei, dette er helt seriøst. Tysk, kvinnelig gynekolog, rundt 40 år gammel. Vi har valgt å le det bort, og vi kommer heller ikke til å skifte gynekolog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...