Gå til innhold

røykeslutt og ufrivillig barnløshet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Jeg har røykt i mange år, men da vi bestemte oss for å få barn, sluttet jeg å røyke og klarte det i hele 2 år.

Men etter flere negative prøverørsforsøk og den store påkjenning dette medførte, begynte jeg å røyke igjen.

Nå har jeg egentlig lyst å slutte igen å røyke, men klarer det ikke på en måte.

Første gang jeg sluttet var det ikke noe problem i det hele tatt, denne gangen var det veldig enkelt å slutte.

Jeg føler liksom at røyken er den eneste gleden jeg har i livet for øyeblikket.

Men jeg vet jo også at å røyke minsker sjansen for å bli gravid enda mer.

Jeg er virkelig innstilt på å slutte, men så depremert og trist som jeg er de siste 2 årene, trenger jeg liksom en røyk for å i det hele tatt klarer å leve. Røyken gir meg det jeg ellers ikke har i livet, nemlig litt glede.

Hvordan skal jeg klare å slutte å røyke?

Veldig takknemlig for tips

Fortsetter under...

Så lenge du føler at røyken er din eneste trøst, så klarer du nok ikke å hente frem nok viljestyrke til å klare å slutte. Min erfaring er at jeg måtte være 100 % motivert for å klare å slutte. Kanskje du hadde motivasjonen på topp sist du klarte det? Du får leite i hver en krik og krok av deg selv, og prøve å finne nok motivasjon til å ta fatt på en ny røykekutt.

Lykke til!

Gjest Dipsey

Hei..

Skulle tro det var meg som hadde skrevet innlegget ditt. I dag er første dagen min uten røyk! Skal til med prøverør nå i august, og har da lovet mannen at jeg skal slutte mens dette pågår. Har litt nikotintyggis, men HJELP så mange ganger jeg nesten er oppe av stolen og på vei til å tenne den sigaretten....

Vel, i tillegg til innlegget mitt så måtte jeg svare deg...hehe...håper du finner motivasjonen...

kos fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...