Gå til innhold

POW!


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Det programmet som skal fjerne pop-up, funker jævla dårlig akkurat her på dol.

Det funker på VG og andre sider, men den jæva annonsesiden som spretter opp her med jevne mellomrom, den klarer den ikke å fjerne.

Helvetes faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnilleGutten

Hjelper det hvis du bare minimerer reklamevinduet? Altså ikke lukker det, men bare lar det ligge nede?

Det blir jo ikke borte, men slipper kanskje da at det spretter opp hele tiden...

Opera har forresten en lettvint fuksjon der du kan disable popup-vinduer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper det hvis du bare minimerer reklamevinduet? Altså ikke lukker det, men bare lar det ligge nede?

Det blir jo ikke borte, men slipper kanskje da at det spretter opp hele tiden...

Opera har forresten en lettvint fuksjon der du kan disable popup-vinduer. :)

Ja, jeg får vel gå for opera etterhvert, jeg også.

Nei, det hjelper ikke å minimere innlegget, for plutselig spretter faenskapen opp igjen, midt mens jeg f.eks. sitter å skriver, og så må jeg ut å justere med musepila, osv, for å kunne skrive videre.

Jævla irriterende.

Jeg får vel prøve Opera, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man laste ned den POW tingen hen da ? *luuure på*

Jeg husker ikke, men hvis du sjekker på dataforumet så skrev Double noe om dette for en uke eller to siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnilleGutten

Ja, jeg får vel gå for opera etterhvert, jeg også.

Nei, det hjelper ikke å minimere innlegget, for plutselig spretter faenskapen opp igjen, midt mens jeg f.eks. sitter å skriver, og så må jeg ut å justere med musepila, osv, for å kunne skrive videre.

Jævla irriterende.

Jeg får vel prøve Opera, da.

Oppdaga selv nå at den spretter opp likevel... :/

Opera er raskt og har en del stilige finesser, men ulempen som gjør at jeg fortsatt bruker IE mest er at en del sider ikke funker optimalt med Opera... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaga selv nå at den spretter opp likevel... :/

Opera er raskt og har en del stilige finesser, men ulempen som gjør at jeg fortsatt bruker IE mest er at en del sider ikke funker optimalt med Opera... :/

Ja, det er det jeg husker fra sist jeg prøvde Opera, at mange sider ikke funker.

Derfor gidder jeg nok ikke å installere det nå heller.

Får heller prøve å finne en eller annen pop-up killer som faktisk funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker ikke, men hvis du sjekker på dataforumet så skrev Double noe om dette for en uke eller to siden.

Takk ! Da tusler jeg dit da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett det der programmet, det er udugelig. Du må jo klikke for å legge inn ip-en til pop-upen for å få den vekk. Det fungerer ikke når det kommer nye pop-ups hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slett det der programmet, det er udugelig. Du må jo klikke for å legge inn ip-en til pop-upen for å få den vekk. Det fungerer ikke når det kommer nye pop-ups hele tiden.

Sant nok, men det er mye mindre pop-up her nå enn det var tidligere. Den tar ikke alle, men den tar utvilsomt mange.

Jeg er ikke så overbegeistret for opera. Kanskje hvis jeg hadde blitt vant til det, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok, men det er mye mindre pop-up her nå enn det var tidligere. Den tar ikke alle, men den tar utvilsomt mange.

Jeg er ikke så overbegeistret for opera. Kanskje hvis jeg hadde blitt vant til det, men...

Du må bare lære deg å nyte alle finessene!

Også må du legge merke til hvor mye kjappere det er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knoppen

Noen av popup'ene har ikke adresse og du får bare en tom linje i det nederste feltet.

Dobbelklikk på den tomme lingen og popup'en legges til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...