Gå til innhold

reduksjon av ett bryst

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå, nei

Noen som har vært borti operasjon av bare ett bryst?

Jeg vil ta brystreduksjon av bare ett bryst, for å få lik størrelse på begge. Dette plager meg nemlig sånn etterhvert at jeg ikke orker å gå sånn lengre.

Hva koster en sånn operasjon, på privat klinikk, eller med egenandel i det offentlige?

Hvor lang er ventetiden hvis en gjør dette privat?

Hvor lang er ventetiden om en står på venteliste for å få dekket dette gjennom det offentlige?

Hva er best av å gjøre dette privat eller offentlig? Altså hvor bra dette blir gjort, hvor fornøyd en blir osv

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62960-reduksjon-av-ett-bryst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 måneder senere...
Gjest lille_jente

Har du stor sideforskjell vil operasjonen kunne dekkes av det offentlige. Skaff deg en henvisning til plastikkirurgisk poliklinikk.

hei,

jeg har akkurat samme problem !

jeg fyller snart 20 år, og har pupper som en 3-barns mor. den ene henger mer enn den andre, så det er svært vanskelig å finne passende bh'er og bikinier.

Jeg vet ikke om det er stor nok forskjell på dem for å få det dekket av det offentlige, så kan du gi meg navn på noen klinikker i bergen som gjør dette? vet bare om volvat medisinske senter.

Er det vanskelig å få støtte fra staten til operasjonen? eller er de veldig strenge på dette?

hilsen jente

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62960-reduksjon-av-ett-bryst/#findComment-371037
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...