Gå til innhold

han avviser meg.... trenger hjelp!!!


Gjest tenåring

Anbefalte innlegg

Gjest tenåring

Joh... det har seg sånn:

Jeg og en gutt fra klassenhar ble ganske godt kjent i slutten av skoleåret. Han gikk på samme band kurs som en venninne av meg første uka av sommerferien, og da var han fortsatt en god venn. Mmen så en dag ringte venninna mi' meg og spurte om jeg og steffen var uvenner, siden han hadde baksnakka meg på kurset. Senere prøvde jeg å ringe han. men han tok ikke telefonen, så jeg la igjen melding pån telefon svareren, men han ringte ikke tilbake. Så gikk vel... jah.... omtrent 3 uker, Da sendte jeg en melding hvor det stod "er du sur på meg? hva har jeg gjort? gla' i deg. klem nora". Han sendte ikke tilbake, etter 1 uke sendte jeg den samme meldingen en gang til - ingen respons. Og så i dag sendte jeg melding og spurte om vi kunne finne på noe neste mandag, da sa han at han skulle avtale med Kaja. Det gjorde ikke meg noe, men han avsluttet det så surt med "hadet!!!" jeg skjønte ikke hva jeg hadde gjort, så en stund etterpå sendte jeg tilbake "Sikker på at du ikke er sur på meg? du virker avvisende... Om du er sur på meg, så må jeg få vite det, jeg må vite hvor jeg har deg hen.... Du har ikke svart på de andre meldingene, så vær så snill å svar på denne? gla' i deg - nuss" Så gikk det vel 15min. før mobilen peip og jeg leste på displayet "Hva faen er problemet ditt? jeg skal finne på noe med kaja på mandag??? Nei, jeg er ikke sur, men det blir jeg om du ikke slutter på masse!!!!............klovn!!!........." Da sendte jeg tilbake : "greit, jeg skal aldri sende deg fler meldinger etter denne, jeg skal heller ikke snakke med deg - snakker ikke med drittsekker som baksnakker meg til alt og alle, men allikevel kaller seg for en venn - hadet!". Etter det har jeg ikke fått noen melding... ikke så rart egentlig... Vi skal begynne i 8.klasse, og i begynnelsen virker han så utrolig voksen for alderen og trofast osv. men nå er han helt forandret!!! Hva kan ha skjedd??? Jeg skjønner meg visst ikke helt på gutter.... kan noen forklre meg hva som har skjedd her???

mvh. nora

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Glem han, typisk drittsekk. Jo mere du dilter i ræva på han, jo mere dritt får du tilbake. Ikke noe å forstå, bare finn en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er lite å samle på og han ønsker tydeligvis ikke å ha noe kontakt med deg. Du bør nå bare gi f*** i hele fyren ,enkelt og greit. Oppfør deg som om han er luft når han er i nærheten, ikke gi han oppmerksomhet i det hele tatt. Skulle han etterhvert vise deg interesse, så er det fordi du har oversett han totalt og han vil håpe at du vil se i hans vei igjen. Men gjør du det, vil interessen hans dale igjen, garantert.

Som sagt glem hele guttungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du maser noe helt vanvittig mye på fyren. Det har aldri vært noe mellom dere utifra hva jeg kan lese av innlegget ditt, men du peprer han med spørsmål og mas som om det hadde vært et kjæresteforhold som var gått skeis.

La fyren være, og tenk på noe annet. Finn deg en sommerforelskelse et annet sted, det blir sikkert moro! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...