Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 jeg er på slakekur og skal ned 5 kilo. Slanker meg ved å trimme og ellers spise sunt.Mye grønnsaker, frukt og knekkebrød. Jeg lurer litt på det med fettinnhold i maten jeg spiser. Er det viktig å spise fettfattig når man er på diett? hvis jeg for eksempel får i meg 1000kcal daglig.Er det noen forskjell slankemessig om hvor stort fettinnholdet er så lenge jeg får i meg 1000kcal? Hvor viktig er kosthold med lavt fettinnhold når det gjelder fettforbrennede trening? Hvilke matvarer har et lavt fettinnhold? Hvor mye bær man få i seg av fett i gram når man veier 49 kg?(er lav av vektst) håper noen kan svare meg. på forhånd takk 0 Siter
Shjer Skrevet 23. juli 2002 Skrevet 23. juli 2002 Ville bare si at en kan ikkje spise for lite fett heller, for da vil kroppen begynne å spare på alt en har, så en må tilføre fett for å forbrenne fett. mange forskjellige meninger om hvor mye osv, men ca 20% fett bør det være i hele ditt daglige kosthold. Gå inn på www.trim.no og les mer der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.