Gå til innhold

arbeidsledig og gravid


LinTo

Anbefalte innlegg

hei !!

jeg sa opp jobben min på grunn av misstrivsel, er arbeidsledig og mottar dagpenger. Vi har veldig lyst på barn, og lurer på om jeg har rett på noe permisjonspenger ? får jeg permisjonspenger utifra dagpengegrunnlaget eller får jeg kun disse 30 000 som alle får som ikke er i jobb ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Såvidt jeg vet så får du fortsatt dagpengene dine,men dukker det opp en jobb som de mener du bør ta, da må du ta dem ellers mister du pengene.

Så det er ikke så lurt å bli gravid når man er arbeidsledig.

Du får 35 000 som er en engangsstønad.

Det kommer jo litt an på hvor lenge du har vært arbeidsledig?????Du får jo bare trygd for 3 år.

Dessuten må du ha vært i jobben i 6mnd(prøvetid) før du kan eller forteller at du er blitt gravid.

Så det er lurt å planlegge godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...