Gå til innhold

Klærne på Vero Moda er små i størrelsene, sant?


Lionn

Anbefalte innlegg

Gjest høypåpæra

Næsj, det tror jeg ikke på. Hun spiser jo knapt sjokolade.

er ikke pæreform positivt da? var en av dere som nevnte noe om det....kjæresten forteller meg hele tidn at jeg har pæreform???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 49
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lionn

    24

  • neuni

    7

  • naiv

    4

  • Cmoo

    2

Mest aktive i denne tråden

Du kan jo si at opplysningene kommer fra en person som ikke er helt tilregnelig på denne tiden av døgnet.

Da blir hun nok blid igjen.

Det var lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke pæreform positivt da? var en av dere som nevnte noe om det....kjæresten forteller meg hele tidn at jeg har pæreform???

Jo, jeg har hørt at det skal være bedre enn epleform. En kvinne skal vel ikke være en fyrstikk, prøver jeg å si til min venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg har hørt at det skal være bedre enn epleform. En kvinne skal vel ikke være en fyrstikk, prøver jeg å si til min venninne.

En kvinne skal være en fristende frukt. Din venninne er en pære. Jeg er en kiwi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kvinne skal være en fristende frukt. Din venninne er en pære. Jeg er en kiwi.

En kiwi er jo rimelig rund. Mer som et eple. Hadde mer sett deg for meg som en banan eller kanskje til og med en gulrot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kiwi er jo rimelig rund. Mer som et eple. Hadde mer sett deg for meg som en banan eller kanskje til og med en gulrot.

Akkurat nå: En jordbærkurv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vel - sist eg prøvde bukse på vero moda, så var største størrelse for liten. og eg blir sur av sjapper som har str 42 som største størrelse. kva skal man gjere da, hvis man tilfeldigvis er str 44 og vil ha DEN buksa? hæ? vel, eg sparte spenna, da :) (og eg slenger meg på cmoo's kritikk av bik-bok - det er jo bare barneklær der, for svarte!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel - sist eg prøvde bukse på vero moda, så var største størrelse for liten. og eg blir sur av sjapper som har str 42 som største størrelse. kva skal man gjere da, hvis man tilfeldigvis er str 44 og vil ha DEN buksa? hæ? vel, eg sparte spenna, da :) (og eg slenger meg på cmoo's kritikk av bik-bok - det er jo bare barneklær der, for svarte!)

Du får finne deg en annen butikk. Hva med Cubus? Hehehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får finne deg en annen butikk. Hva med Cubus? Hehehe.

*geipe* fytti....osv.

vel - vi får sjå om ikkje eg går ned litt, sånn at eg kan snike meg inn i ei og anna str-42-bukse.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*geipe* fytti....osv.

vel - vi får sjå om ikkje eg går ned litt, sånn at eg kan snike meg inn i ei og anna str-42-bukse.... :)

Men hvorfor gå ned egentlig? Det er jo hyggelig å kose seg med både alkohyler og food.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor gå ned egentlig? Det er jo hyggelig å kose seg med både alkohyler og food.

jovisst er det hyggelig, men det er ei grense eit sted for når eg ikkje lenger føler meg heilt som meg, og den grensa har eg nylig nådd. og ettersom prognosene for skilsmisse ser dårlige ut (i motsetning til sist eg var i samme størrelse, og sklei ned 10 kg på 3 mnd uten å gjere noko for det), så må eg nok til å foreta meg noko, sånn for det generelle velbefinnende. men slankekurer er eg inbitt motstander av, så endringene som skal gjerast, må være av det slaget som kan være varige... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jovisst er det hyggelig, men det er ei grense eit sted for når eg ikkje lenger føler meg heilt som meg, og den grensa har eg nylig nådd. og ettersom prognosene for skilsmisse ser dårlige ut (i motsetning til sist eg var i samme størrelse, og sklei ned 10 kg på 3 mnd uten å gjere noko for det), så må eg nok til å foreta meg noko, sånn for det generelle velbefinnende. men slankekurer er eg inbitt motstander av, så endringene som skal gjerast, må være av det slaget som kan være varige... :)

Det er et kjent faktum at når man har nådd en viss alder så siger kiloene på. Da gjelder det å finne balansen mellom rødvin og salatblader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det gjelder den butikkjeden, men jeg vet at flere kleskjeder har satt _opp_ størrelsene på klærne. F.eks. det som var 36 før, har blitt 38 eller 40 nå.

Selv lurer jeg på om det samme gjelder skostørrelser også, for før brukte jeg 39 og 40, nå må jeg opp i 42 og 43 for å få noe som passer. I de størrelsene er dessverre ikke utvalget noe særlig i damesko :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et kjent faktum at når man har nådd en viss alder så siger kiloene på. Da gjelder det å finne balansen mellom rødvin og salatblader.

just precis :) og ettersom eg svært nylig har nådd ein høgere alder enn eg hadde nådd fra før, så er tida inne for å sjekke om balansen er bra *stiller seg på eitt bein og ser kva som skjer*

*BRAK*

ooops..

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det gjelder den butikkjeden, men jeg vet at flere kleskjeder har satt _opp_ størrelsene på klærne. F.eks. det som var 36 før, har blitt 38 eller 40 nå.

Selv lurer jeg på om det samme gjelder skostørrelser også, for før brukte jeg 39 og 40, nå må jeg opp i 42 og 43 for å få noe som passer. I de størrelsene er dessverre ikke utvalget noe særlig i damesko :-(

Se der har vi det. Skal bringe dette over til min venninne. Lurer på om ikke skoene hennes begynner å bli litt stramme også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

just precis :) og ettersom eg svært nylig har nådd ein høgere alder enn eg hadde nådd fra før, så er tida inne for å sjekke om balansen er bra *stiller seg på eitt bein og ser kva som skjer*

*BRAK*

ooops..

:)

Hehehe..nøyaktig hvor høy er alderen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...