Gå til innhold

Alle elsker Raymond


musikeren

Anbefalte innlegg

Den serien er bare morsom! Sarkasmene, den ene verre enn den andre, flyr gjennom lufta!:-) Også har jeg så sans for kona, Debra*hjertebank* Pen, smart, morsom, og så den flotte egenskapen å kunne være tilgivende, overbærende, og villig til å ta ansvaret for det meste av kjedelige huslige sysler:-) For ei dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fryd1365380312

Serien er fabelaktig morsom....Debra har jeg ikke hjertebank over, ingen andre der heller for den saks skyld....

Jeg er helt enig, kjempebra serie. Synes foreldrene er ganske morsom også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hele greia er platt - Raymond er jo en megaidiot - kjerringa gigiaidiot som holder ut med han - broren er en terraidiot , negativt utslag på IQ skalaen.

Mer er det vel ikke å si. jo jeg liker ikke Seinfeld heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er morsom i blant, ja. Jeg har også lagt merke til kona Debra...makan til overbærenhet hun utviser. Spørs om jeg hadde greid det samme, om mannen min oppførte seg som et stort barn ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SynderISommersol

Åja, kjempegøyal serie, ser den omtrent hver dag.

Debra er nydelig, moderlig, en god kone, men litt vel bitchy til tider.

Akkurat som Carrie, kona til Doug (Kongen av Queens, min favoritt)

Robert er sexy, og moren deres synes jeg faktisk er helt herlig. Skulle gjerne hatt en slik svigermor, jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm alle sier at den er så bra... Jeg har visst gått glipp av noe, jeg. Av prinsipp har jeg ikke engang sett på serien, da navnet på den er helt grusom.

Men jeg får gi den en sjans en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Hmmm alle sier at den er så bra... Jeg har visst gått glipp av noe, jeg. Av prinsipp har jeg ikke engang sett på serien, da navnet på den er helt grusom.

Men jeg får gi den en sjans en dag!

Den ER grusom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hele greia er platt - Raymond er jo en megaidiot - kjerringa gigiaidiot som holder ut med han - broren er en terraidiot , negativt utslag på IQ skalaen.

Mer er det vel ikke å si. jo jeg liker ikke Seinfeld heller.

Jeg haaaater Seinfeld. Kongen av Queens, derimot....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Jeg hjalp deg litt på sex, jeg, håper du ble glad nå :)

Gjorde du? Får sjekke, da er iallefall min antasi blitt virkelighet. *stønn* Så vidundelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Ja, den serien er bra! Det er morsomst når han er sammen med hele familien ;) Liker den humoren, men den slår ikke Seinfeld - dèt er kongeserie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gfhngh

Åja, kjempegøyal serie, ser den omtrent hver dag.

Debra er nydelig, moderlig, en god kone, men litt vel bitchy til tider.

Akkurat som Carrie, kona til Doug (Kongen av Queens, min favoritt)

Robert er sexy, og moren deres synes jeg faktisk er helt herlig. Skulle gjerne hatt en slik svigermor, jeg..

Tro meg, en slik svigermor ville du IKKE hatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...