Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan går det ? lenge siden jeg har vært her, er det noen kjente ?

Skrevet

Jeg er ikke så kjent, men jeg har det bra ;-)

Skrevet

Jeg er også ganske ukjent. Og trives tross regnværet.

Skrevet

Jeg er også ganske ukjent. Og trives tross regnværet.

Ja du er jaggu mer ukjent enn meg. Men vi har du kjenner jo noen av mine gamle kjente, så da så!

msn?

Skrevet

Ja du er jaggu mer ukjent enn meg. Men vi har du kjenner jo noen av mine gamle kjente, så da så!

msn?

Er på jobb og har ikke msn her.....staten er framsynt og nekter slikt med brannmur(? eller noe sånt??).

Og skal jo egentlig jobbe da.....

*s*

Skrevet

msn?

hei du:) nå titter solen frem her... er det ferietid hos deg ? gamle kjente sa du ? er de her av og til, Carpe og Wulfi, blant andre ?

Skrevet

godt å høre :-) her titter solen frem, så vidt akkurat nå, er det ferietid hos deg ?

Skrevet

godt å høre :-) her titter solen frem, så vidt akkurat nå, er det ferietid hos deg ?

Jeg er inne i min tredje uke med ferie, jeg! Fire igjen.

Men når ungene har ferie, så er det ikke fullt så ferie for meg, bare en bråte ustrukturert rot.. Men det er koslig, altså! Litt fint vær hadde dog gjort seg...

Skrevet

Jeg er inne i min tredje uke med ferie, jeg! Fire igjen.

Men når ungene har ferie, så er det ikke fullt så ferie for meg, bare en bråte ustrukturert rot.. Men det er koslig, altså! Litt fint vær hadde dog gjort seg...

Hvor i verden er du da? hørte rykter om en varmebølge som var lovet til helgen, kanskje deg treffer deg :-)

Skrevet

Hvor i verden er du da? hørte rykter om en varmebølge som var lovet til helgen, kanskje deg treffer deg :-)

Bergen, Bergen.

Ja takk til 22 - 26 grader :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...