Wulfi Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 ...Og nå skal jeg snart i stallen ,OG når jeg kommer hjem derfra ,så forventer jeg å finne en hilsen eller to her !!! Har du foressten sett UT ??? Det var da et mistenkelig pent vær det var i dag dah ??? *speider mistenksomt etter skyene* 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 He, he... Fint vær? Sol? *kikker ut* Det regner. 0 Siter
bettien Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Wulfi !!! hei, lenge siden, har du det bra ? :-) 0 Siter
Wulfi Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Skrevet 10. juli 2002 He, he... Fint vær? Sol? *kikker ut* Det regner. REGNER det ???? Kødder du ? Da kommer det nok hit også dah...*nedtur* Fikk gratulasjon av lillebror på mobilen i dag .-) 0 Siter
bettien Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 REGNER det ???? Kødder du ? Da kommer det nok hit også dah...*nedtur* Fikk gratulasjon av lillebror på mobilen i dag .-) Wulfi, husker du Bettien ? 0 Siter
Wulfi Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Skrevet 10. juli 2002 Wulfi !!! hei, lenge siden, har du det bra ? :-) Javisst ! Her går det strålende. Du dah ? bare bra ??? 0 Siter
Wulfi Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Skrevet 10. juli 2002 Wulfi, husker du Bettien ? Husker vaffal at jeg har "snakka" med deg tidligere. (Men det er en stund siden ) Håper alt er bra med deg :-) 0 Siter
Gjest retvizan Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 REGNER det ???? Kødder du ? Da kommer det nok hit også dah...*nedtur* Fikk gratulasjon av lillebror på mobilen i dag .-) Nå har det slutta å regne, kanskje det er på vei innover. Lillebror er en oppmerksom type, han reiser igjen om ei lita stund. Må til Elkjøp i dag igjen, det var ingenting galt med kabelen, men det er en mulighet for at jeg har fått feil type kabel. *Navnedagklemz* 0 Siter
bettien Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Husker vaffal at jeg har "snakka" med deg tidligere. (Men det er en stund siden ) Håper alt er bra med deg :-) Har ikke vært her på et år sikkert, godt å se et kjent navn :-) er det noen andre "gamle " her av og til kanskje ? 0 Siter
bettien Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Javisst ! Her går det strålende. Du dah ? bare bra ??? Har det fint,, har ferie om en uke og flyr til spania :-) 0 Siter
bettien Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Har det fint,, har ferie om en uke og flyr til spania :-) Nytt opplegg her siden sist,,,roter litt, har det fint,reiser til spania om en uke !! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.