Gå til innhold

Pop-Up Stopper - bare noe dritt !


molli

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned en såkalt Pop-Up Stopper fra http://www.panicware.com i går, og innstallerte den.

I dag, når jeg logger meg på DOL, er det første som skjer, at det popper opp et reklamevindu...deretter ett til. Og den jævla Pop-Up Stopperen står der nede i hjørnet sitt og stopper ingenting!!!!!!

Grrrrr!

Jeg får snart hetta av den reklamen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Min popup-stopper (Pow) fungerer sånn at du må inn i ei liste og dobbeltklikke på den popupen du vil ha bort. Må gjøre dette én gang på hver popup, seinere fjerner den dem automatisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har aktivisert den da?? (regner med du har det da)

Høyreklikk på iconet du har nede til høyre,og sjekk at det er en hake ved der det står: Do not allow Browser Pop-up windows...

Funker som den skal her...stopper pop-upene hos meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har aktivisert den da?? (regner med du har det da)

Høyreklikk på iconet du har nede til høyre,og sjekk at det er en hake ved der det står: Do not allow Browser Pop-up windows...

Funker som den skal her...stopper pop-upene hos meg..

Jada. Det står "Pop-Up Stopper Enabled" når man beveger musmarkøren over den. Og klikker jeg på den slik du sier (har sjekket) så står det en hake der, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada. Det står "Pop-Up Stopper Enabled" når man beveger musmarkøren over den. Og klikker jeg på den slik du sier (har sjekket) så står det en hake der, ja.

.og under Preferences da??

Der har jeg hake ved den øverste, og de to nederste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opera molli, Opera!!

Lasta ned Opera i går, og prøvde den... Hmf, tok jo evigheter bare å få opp VG jo..? Og jeg har ADSL. Gikk tilbake til IE jeg...

Fikk høre jeg hadde for lite minne på maskina mi...har 128. Er Opera virkelig så "tung"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opera molli, Opera!!

Nå bruker jeg Opera, men jeg er enig med Female om at den går noe tregere. Ikke mye, men litt.

Den fjernet pop-ups, men jeg synes dol-siden ble så liten nå. F.eks. tar jo disse verktøyslinjene øverst på siden 1/3 av sjermen noe som gjør at selve dol-siden blir brutalt forminsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min popup-stopper er så bra at naboen ikke trenger en egen. Min tar hans popup også.

Men seriøst, jeg bruker Popup-stopper på jobb, og Popup Killer hjemme. Bege fungerer upåklagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lasta ned Opera i går, og prøvde den... Hmf, tok jo evigheter bare å få opp VG jo..? Og jeg har ADSL. Gikk tilbake til IE jeg...

Fikk høre jeg hadde for lite minne på maskina mi...har 128. Er Opera virkelig så "tung"??

Jeg kan være enig, spesielt i forhold til VG, men ellers merker jeg ingenting - jeg syns heller Opera er raskere enn andre nettlesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig, den greia der var noe dritt. Funka overhodet ikke.

Jeg er drittlei popuppen selv nå. Det er et helvete.

Nå funka det!!

Jeg haket av for en ting til (se Females andre svar til meg) under "Preferences". Noe ang. "aggressive control". Og da får jeg faen ikke åpna et ekstra vindu på DOL engang, uten å holde nede SHIFT-tasten :-)

So let it be. Heller det enn Pop-Up reklame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funka det!!

Jeg haket av for en ting til (se Females andre svar til meg) under "Preferences". Noe ang. "aggressive control". Og da får jeg faen ikke åpna et ekstra vindu på DOL engang, uten å holde nede SHIFT-tasten :-)

So let it be. Heller det enn Pop-Up reklame!

Kanskje du har mer aggresive popups enn meg?? Jeg har ikke haket ved den, men her funker det lell.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg Opera, men jeg er enig med Female om at den går noe tregere. Ikke mye, men litt.

Den fjernet pop-ups, men jeg synes dol-siden ble så liten nå. F.eks. tar jo disse verktøyslinjene øverst på siden 1/3 av sjermen noe som gjør at selve dol-siden blir brutalt forminsket.

Det tar litt tid å venne seg brukergrensesnittet - det er jeg enig i, men du kan tilpasse den ganske godt det du selv liker. Noen av verktøylinjene kan du ta bort - jeg f.eks har bare "google search" og "find in page" - ellers har jeg fjernet det meste ved å høyreklikk på "bar'en" og velge delete.

Last ned skins og gjør nettleseren mer personlig.

Gå på Help -> Mouse og les om Mouse gesture - funksjoner jeg er ikke klarer meg uten - det er så lettvindt.

Hotlistfunksjonen er jo bare bokmerker. Hvis du ser en bokmerkemappe som har et hjerte på seg - disse bokmerkene som ligger inni denne mappen er de samme bokmerkene som legger seg som snarveier på verktøylinjen. Dette finnes også i Explorer - jeg tenkte bare jeg skulle nevne det.

F12 har du allerede oppdaget - slå av og på popups - enable/disable javascript og annet.

Som jeg sa til Female - gi nettleseren litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Novembermom

D:\Program Files\Panicware\Pop-Up Stopper Companion\PopUpStopper.html

Nå var det jo en del å velge mellom der da.....

Men denne bruker jeg og den stopper alt av pop-up-windows.

Genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang må du starte programmet manuelt. Høyreklikk på ikonet i trayet og sett hake ved "Do not allow.. osv", og så må du gå i Preferences og sette hake ved "Start PUP when Windows starts".

Da funker det av seg sjøl fra neste gang du starter maskina!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...