Gå til innhold

Sting


Sybe

Anbefalte innlegg

Det "strammer" litt i stingene to uker etter fødselen. Jeg sydde mye, men jeg kjenner det bare helt foran nå. Ca. dagene 9-11 etter fødselen sved det der når jeg tisset også. Dette har jeg ikke kjent de siste to dagene, og strammingen har også minsket noe.

Er dette normalt, eller bør jeg få sjekket det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är helt normalt att det stramar lite så kort tid efter förlossningen. Stygnen försvinner ofta av sig själv efter ca 5 veckor. Du kan tryggt vänta med att få detta undersökt tills du skall på efterkontroll. Får du mera besvär skall du givetvis söka hjälp för innan dess. Lykka till!

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen jordmor Åsa Prebensen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...