Gå til innhold

Nytt nettsted


Gjest Spray-chatter

Anbefalte innlegg

Gjest Spray-chatter

Etter at DOL la om og ikke minst - alle de irriterende pop-up`ene kom gidder jeg nesten ikke å logge meg inn på DOL lenger. Sikkert ingen som savner meg heller, men det er nå så.

Har funnet et gøyalt alternativ, riktignok ikke forum, men chatten er morsom på Spray Chat. Hva med å lage et eget rom for DOL`ere med abstinens? Garantert pop-up fri! og masse trivelige mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men vi har jo chat for DOLere allerede. http://ranglere.shorturl.com/ og http://www.nattprat.tk/ To adresser til samme sted.

Ja det stedet var et alternativ før. Men mange skygger banen fordi man ikke føler seg så velkommen der. Mange synes psykiatri folkene har overtatt stedet og er lite hyggelige mot nykommere. Det er en av grunnene til at jeg blant annet ikke bruker femmas chattested. Den begrunnelsen jeg ga lenger opp her har jeg fått hørt av andre på msn blant annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rangler-chatter

Ja det stedet var et alternativ før. Men mange skygger banen fordi man ikke føler seg så velkommen der. Mange synes psykiatri folkene har overtatt stedet og er lite hyggelige mot nykommere. Det er en av grunnene til at jeg blant annet ikke bruker femmas chattested. Den begrunnelsen jeg ga lenger opp her har jeg fått hørt av andre på msn blant annet.

Er du og Spray-chatter den samme ? Har du funnet et nytt sted, er det jo bare å komme med en link.

Savner et sted med humor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det stedet var et alternativ før. Men mange skygger banen fordi man ikke føler seg så velkommen der. Mange synes psykiatri folkene har overtatt stedet og er lite hyggelige mot nykommere. Det er en av grunnene til at jeg blant annet ikke bruker femmas chattested. Den begrunnelsen jeg ga lenger opp her har jeg fått hørt av andre på msn blant annet.

Hvorfor gjøre det så vanskelig?

Det er jo bare å ikke snakke med "psyko-folka", og heller gå på PM med de du vil snakke med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rangler-chatter

http://chat.nettavisen.no/

Nei, jeg er ikke den samme som hmmm.

Forsøkte å gå inn som gjest, men kom ingen steder. Fikk beskjed om å minisere vinduet for å få frem chatten, men fremdeles ingen steder jeg kunne lese/skrive. Ga opp til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...