Gå til innhold

Napping av hår...grotid...


yellow

Anbefalte innlegg

Hvis man napper hårene på feks bena....hvor mye lenger tid tar det før de kommer ut igjen iforhold til feks barbering????

Orker ikke å vokse dem......det gjør så forjævlig vondt....men hater piggete legger oxo liksom...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Napper? Det må da ta jævlig lang tid å sitte å nappe ut alle hårene du har på leggene?

Vært for mye ute i sola du, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Napper? Det må da ta jævlig lang tid å sitte å nappe ut alle hårene du har på leggene?

Vært for mye ute i sola du, tror jeg...

Høres ut som om jeg har de overgrodde beina jo.........er ikke sååååå ille da...:-)...og går jo fort bare man setter igang...sikkert....

For mye sol???...Kommer ikke mye av den inn på sats...*s*...ligger nemmlig i kjellern der jeg trener*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om jeg har de overgrodde beina jo.........er ikke sååååå ille da...:-)...og går jo fort bare man setter igang...sikkert....

For mye sol???...Kommer ikke mye av den inn på sats...*s*...ligger nemmlig i kjellern der jeg trener*s*

Mente ikke at du hadde så jævla mye, men det må da uansett være et helvetes prosjekt å skulle nappe ut alle håra! :)

Hva er den IRC-adressen til ranglere?

/server primarynetwork eller ettellerannet..

Kan du sjekke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente ikke at du hadde så jævla mye, men det må da uansett være et helvetes prosjekt å skulle nappe ut alle håra! :)

Hva er den IRC-adressen til ranglere?

/server primarynetwork eller ettellerannet..

Kan du sjekke?

åssen kan jeg sjekke det da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen kan jeg sjekke det da???

Du kan f.eks. gå inn på www.welcome.to/ranglere så står det før du logger deg på, på siden der, hvilken server man logger seg på med IRC.

Jeg kommer ikke inn på den javachatten lenger, så jeg får ikke opp siden og sjekket hva den serveren heter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det tok meg sikkert 2 timer å nappe bikinilinjen, så ikke sats på å få nappet begge leggene hvis du vil ut i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan f.eks. gå inn på www.welcome.to/ranglere så står det før du logger deg på, på siden der, hvilken server man logger seg på med IRC.

Jeg kommer ikke inn på den javachatten lenger, så jeg får ikke opp siden og sjekket hva den serveren heter..

http://www.nattprat.tk/

Tror det er denne.....

Lykke til og god natt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok meg sikkert 2 timer å nappe bikinilinjen, så ikke sats på å få nappet begge leggene hvis du vil ut i sommer!

Hehe..oki..*s*...men med dette været så er jeg ikke mye ute alikevell...*flirer*....men får kanskje fortsette med høvlen da......gidder jo ikke sitte hele kvelden og nappe heller...

men du....nappe bikinilinjen?????....var ikke det jævlig vondt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke den, men der kommer jeg i det minste inn så jeg kan spørre noen andre :)

Sov godt og drøm søtt om meg :)

Om deg????

yeye....in your dreams...osv osv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter tips her på DOL nappet jeg bikinilinjen. Det tok slett ikke så lang tid som jeg hadde trodd, ikke var det særlig vondt heller.

Tok vel ca. 10-12 dager før det begynte å synes noe hår igjen. Men da var det en periode på noen dager hvor hårene syntes, men var umulige å få tak i. Ikke særlig pent.

På leggene bruker jeg epilator. Nei, det gjør ikke særlig vondt. Ikke hvis du lar være å gå løs på hår med full lengde. Barber først, og vent noen dager. Første gangen er verst, deretter går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hehe..oki..*s*...men med dette været så er jeg ikke mye ute alikevell...*flirer*....men får kanskje fortsette med høvlen da......gidder jo ikke sitte hele kvelden og nappe heller...

men du....nappe bikinilinjen?????....var ikke det jævlig vondt da?

Vondt, jo! Men noen ganger må en bare ta seg selv i nakkeskinnet og lide litt for skjønnheten ;)

PS; det blir finere og vokser ut mye saktere enn om du hadde barbert deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...