Gå til innhold

virus i karantene....

andrea75

Anbefalte innlegg

hva gjør jeg når en virusmail ligger i kanrantene... jeg er GANSKE grønn på dette området.... har Northon antivirus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke å gjøre noe som helst med den. Men om du vil kan den slettes, det gjør du i innstillingene i antivirusprogrammet et sted, husker ikke nøyaktig hvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hjelpefila til Norton står det:

To delete a file from Quarantine

When Norton AntiVirus finds an infected file on your computer that it was unable to repair it puts the file in Quarantine. Putting the infected file in Quarantine keeps the virus from spreading and damaging your computer data. If you want to try to recover the contents of the file, keeping the infected file in Quarantine enables you to submit the file to the Symantec Security Response experts, formerly known as the Symantec AntiVirus Research Center (SARC), for analysis and possible repair, or you can keep the file in Quarantine for possible future repair by updated virus definition files.

If you don’t want to keep the contents of the infected file, you can delete the infected file from Quarantine, which deletes the file from your computer. Be aware that if you delete a file from Quarantine, you will not be able to use the file again. The file and its virus will be completely and safely deleted from your computer.

1 In the Norton AntiVirus main window, click Reports.

2 Click View Reports next to the Quarantined items option.

3 In the left panel of the Quarantine, click Quarantined Items.

4 Select a file in the list of Quarantined items and click Delete Item.

You are prompted to confirm that you want to permanently remove the item from you computer.

5 Click Yes to delete the file.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...