Gå til innhold

Öyafestivalen, Oslo. Noen spm.


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Hvor er den kickstarten (Betong)som er den 7.8? Hvor er Öya? Hvordan kommer jeg meg dit? Dør Visakortet om jeg tar taxi? (kjører alltid taxi i Oslo)

Ellers er det dødt så vidt jeg har funnet ut, fra 31.07-09.08 på konsertfronten? Andre som er mer oppdaterte hører jeg gjerne fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øyafestivalen hørte jeg om først i går, men jeg hører rykter om at det er her på østlandet.

Betong ligger i hovedstaden, men jeg husker ikke helt hvor. Det er vel det gamle dopstedet om jeg ikke tar feil, der det var morninngclub med piller og annet småsnacks for noen år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Øyafestivalen hørte jeg om først i går, men jeg hører rykter om at det er her på østlandet.

Betong ligger i hovedstaden, men jeg husker ikke helt hvor. Det er vel det gamle dopstedet om jeg ikke tar feil, der det var morninngclub med piller og annet småsnacks for noen år siden.

OK,takk likevel.

Kommer meg vel dit om jeg vil*s*

Må få med meg noe liksom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Du har sett denne http://www.oyafestivalen.com/ ?

Venninnen min bor rett ved siden av Middelaldreparken, der det skal være, og det tar deg ca. 10 min å gå fra Oslo S. Så det spørs jo hvor du skal ta taxi fra...

Håper du får kost deg masse =)

Takk.

Jeg holder meg ennå til dine goder pd vedr. shopping i Oslo:-) het lenemor da, og vi snakka Bl.a om Microbryggeriet*s* på chatten her.

Bare synd du viste vei til så vanvittig dyre butikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk.

Jeg holder meg ennå til dine goder pd vedr. shopping i Oslo:-) het lenemor da, og vi snakka Bl.a om Microbryggeriet*s* på chatten her.

Bare synd du viste vei til så vanvittig dyre butikker!

He he...butikkene i Bogstadveien? Men det er myyye fint der, selv om lommeboka lider litt. Microbryggeriet ja, der er det lenge siden jeg har vært. Hadde smakt med en Steamer snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK,takk likevel.

Kommer meg vel dit om jeg vil*s*

Må få med meg noe liksom:-)

Litt kjipt at det ikke er noe på kalvøya lenger, men når man ser på været så er det kanskje ikke så jævla kjipt likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...