Gå til innhold

tips for oslotur?


andungen

Anbefalte innlegg

Hei, drar på "jentetur" med datter på 15 til Oslo imorra..og blir fram til søndag. Noen som har tips til morsomme ting å finne på(bortsett fra shoppe/kino)?

Base er i Bogstadveien..har ikke bil så det må være ting som kan gjøres i sentrum av Oslo.

Hva med koselige spisesteder (rimelige)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

I Kirkeveien: 100 m fra Majorstuhuset vestover.

Kurry & Ketchup

Middag til 70-80 kroner, kjempegod og krydret mat. Gjør f eks som jeg hvis dere er tre: bestill tre ulike med nanbrød og ris og ta litt av hver. Jeg er aldri blitt skuffet der.

Underlig sted med loppemarkedstoler og bord, bestikk og tallerkner: ikke to er like av noe !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Big Horn er et supert sted å spise. Maten er vannvittig god, og prisen er vel ikke helt å forrakte sånn i forhold til andre resturanter.

Sist jeg var der tror jeg vi betalte ca 800 kroner for middag og dessert til to + drikke (par øl på meg, og cola på henne).

Hvis du vil rimligere ned i pris er det vel en del kinaresturanter osv du kan velge mellom, men her kan jeg ikke gi noen råd.

Ellers så kan dere jo etter maten stikke på kino og se en av mange gode filmer som går for tiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supermamman

I Kirkeveien: 100 m fra Majorstuhuset vestover.

Kurry & Ketchup

Middag til 70-80 kroner, kjempegod og krydret mat. Gjør f eks som jeg hvis dere er tre: bestill tre ulike med nanbrød og ris og ta litt av hver. Jeg er aldri blitt skuffet der.

Underlig sted med loppemarkedstoler og bord, bestikk og tallerkner: ikke to er like av noe !

Eller Kinarestauranten som ligger i Sørkedalsveien like ved majorstuhuset rett over gaten til Coloseum kino....-Mandarin house tror jeg den heter. I allefall billig, godt og grei service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...