Gå til innhold

Abstinenser på hytta...


kie

Anbefalte innlegg

Har vært på hytta i noen dager, og er nå hjemom for å vaske litt klær o.l. før vi drar tilbake i morgen.

Og gjett om jeg har hatt abstinenser uten data'n!

Uff ja...

Selv hadde jeg abstinenser på hytta. Var urolig for baby'n min (les=forumet) selv om jeg hadde skaffa barnevakt og greier...

Drømte i koder...tror det siste jeg drømte før jeg våknet var

?>

I tillegg savna jeg DOL.

Drømte at gubben slo seg sammen med psyk'en på DOL for å få meg tvangsinnlagt! Psyk'en hadde noe rart dingel dangel på hodet og ropte ko-ko til meg, mens jeg ropte at: Jammen, det er jo meg. KIE!!

Nettopp!, sa psyk'en tørt da...

Ikke greit å være begynnende datanerd på hyttetur...

Og i morgen drar vi avgårde igjen. HJELP!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Bærbar og GPRS mobiltelefon er tingen! Jeg har logget meg på DOL en gang fra grensen mellom Laos og Thailand på den måten!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Bærbar og GPRS mobiltelefon er tingen! Jeg har logget meg på DOL en gang fra grensen mellom Laos og Thailand på den måten!

Med vennlig hilsen

*noterer*

Har du mailadressa til Julenissen?

Er han å treffe på MSN?

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, morsom lesing det der*s*

Jeg er ferdig med drømming i tekst og om andre dolere. Jeg vet ikke om jeg vil reagere på Solsikke i dag en gang:o) Men en gang i tiden*s*

Så jeg har nok vært der du er i dag. Abstinenser uten dol får jeg nok fortsatt, men ikke så ille som før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*noterer*

Har du mailadressa til Julenissen?

Er han å treffe på MSN?

;-)

Om du får mailadressen så rop på meg:o) Jeg ønsker meg nemlig en brukt Campingvogn jeg*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*noterer*

Har du mailadressa til Julenissen?

Er han å treffe på MSN?

;-)

Hei,

Jeg har kun hatt bærbare maskiner de siste 5-6 årene. Jeg tror Toshiba kunne brukt meg som "testimonial" for maskinene deres - de har vært overalt - fra nasjonalparker i Sør Afrika, ørkener, slumstrøk og jungel.

Du kan koble deg opp via de fleste mobiltelefoner, men GPRS eller HSCSD er best (GPRS er best for epost, lett surfing, HSCSD best for tyngre bruk.) Det koster altså ikke spesielt mye.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariaflyfly

Ikke bra dette, kie!

Selv har jeg drømt om Tetris-klosser de to siste nettene, etter at jeg "tok opp" mine gamle tetris-kunnskaper. *s*

God ferie! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare finne på noen andre ting å gjøre. F.eks: Kan du ikke bare lage noen flere unger? Det er da ingen grunn til å stoppe ved 6-7 stk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*ROLF*

Høres kjent ut det der, kie, selv om jeg -utrolig nok - ikke er så_veldig_plaga av abstinenser på hytta. Har nemlig en kjekk liten sak som erstatning; et lite, kjipt tetrisspill. Det MÅ bare være med, og jeg går i stadig angst for at det plutselig skal avgå ved døden. Blir jo oppbrukt engang sånne spill. Utslitt.

Heldigvis får jeg Gameboy m/tetris til bursdagen min av Wulfipusen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bra dette, kie!

Selv har jeg drømt om Tetris-klosser de to siste nettene, etter at jeg "tok opp" mine gamle tetris-kunnskaper. *s*

God ferie! :o)

*ler*

Det høres kjent ut :-)

Også musikken....uæææh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får bare finne på noen andre ting å gjøre. F.eks: Kan du ikke bare lage noen flere unger? Det er da ingen grunn til å stoppe ved 6-7 stk? :)

Det er det jeg sier til mannen min også.

*gliser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ROLF*

Høres kjent ut det der, kie, selv om jeg -utrolig nok - ikke er så_veldig_plaga av abstinenser på hytta. Har nemlig en kjekk liten sak som erstatning; et lite, kjipt tetrisspill. Det MÅ bare være med, og jeg går i stadig angst for at det plutselig skal avgå ved døden. Blir jo oppbrukt engang sånne spill. Utslitt.

Heldigvis får jeg Gameboy m/tetris til bursdagen min av Wulfipusen! :-)

Der fikk jeg en idè!

Ungene har jo gameboy....

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Der fikk jeg en idè!

Ungene har jo gameboy....

;-)

Snuppa har også en, men det er en sånn gammal svart/hvit sak. Får sikkert ikke kjøpt spill til dem lenger. :-/

Hun blir sikkert fra seg av begeistring når mamma får ny Gameboy Color. Men låner mamma den bort? Ikke faen! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snuppa har også en, men det er en sånn gammal svart/hvit sak. Får sikkert ikke kjøpt spill til dem lenger. :-/

Hun blir sikkert fra seg av begeistring når mamma får ny Gameboy Color. Men låner mamma den bort? Ikke faen! ;-)

http://www.spiderman.no har de mye rart fra tid til annen.

Sønnen min fikk tak i brukte mariospill i butikken deres.

Så du skal aldri si aldri :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ROLF*

Høres kjent ut det der, kie, selv om jeg -utrolig nok - ikke er så_veldig_plaga av abstinenser på hytta. Har nemlig en kjekk liten sak som erstatning; et lite, kjipt tetrisspill. Det MÅ bare være med, og jeg går i stadig angst for at det plutselig skal avgå ved døden. Blir jo oppbrukt engang sånne spill. Utslitt.

Heldigvis får jeg Gameboy m/tetris til bursdagen min av Wulfipusen! :-)

Gameboy ???? In your dreams !!! Du er så usosial når du har den derre tetris-spille-dingsen din atte !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Gameboy ???? In your dreams !!! Du er så usosial når du har den derre tetris-spille-dingsen din atte !

Husker nesten helt sikkert at du lovte meg en sånn til bursdagen! Dessuten er det det eneste jeg ønsker meg. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker nesten helt sikkert at du lovte meg en sånn til bursdagen! Dessuten er det det eneste jeg ønsker meg. :-/

Det eneste du ønsker deg ? Så løøøp å kjøøøp.... 599 på ekspert ! God tur :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Det eneste du ønsker deg ? Så løøøp å kjøøøp.... 599 på ekspert ! God tur :-)

Vil ha til bursdagen. Pluss selve spillet. Av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...