Gå til innhold

I dag...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...tror jeg faktisk, tro det eller ei, er den første gangen i hele mitt liv at jeg har sett en film på DVD. Og det må jeg si... det var et jævla godt kjøp av meg, for kvaliteten i forhold til videofilmer er jo bare ekstrem.

Det kjipe er nå at jeg sitter her med en pen liten samling videofilmer som det garantert blir nedtur å se på...

Og.. Natural Born Killers er en sykt bra film, og den ble ikke akkurat verre av director's cut'et! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm håper da ikke VHS forsvinner helt:( *titter bort på disneysamlingen min* Vi har jo ørten VHS filmer. Har også kjøpt DVD, eller den var med på PS2 maskina. Men har ikke kjøpt noen DVD filmer.

Nå spekulerer jeg i om jeg må kjøpe meg en VHS videospiller å gjemme på kvisten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm håper da ikke VHS forsvinner helt:( *titter bort på disneysamlingen min* Vi har jo ørten VHS filmer. Har også kjøpt DVD, eller den var med på PS2 maskina. Men har ikke kjøpt noen DVD filmer.

Nå spekulerer jeg i om jeg må kjøpe meg en VHS videospiller å gjemme på kvisten.

Jeg har en meget bra VHS spiller, men kvaliteten på video vil aldri bli den samme etter at jeg så det her.

Man blir ikke fornøyd med det nest beste, så nå har jeg selvsagt gjort om videoklubben jeg er med i, til å sende meg DVD filmer om jeg skulle glemme å avbestille en mnd.

Hva jeg skal gjøre med ca 30 av de beste filmene som er gitt ut de siste årene, det aner jeg ikke...

Sånn sett var det jo litt kjipt..

Joa, video er på vei ut.

Menmen.. gleder meg til å kjøpe gudfaren triologien på DVD :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kufi!

Jeg vil også ha DVD, hvilket merke og pris ble det tilslutt?

Og så må vi ha ny TV, den vi har synger på siste verset nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kufi!

Jeg vil også ha DVD, hvilket merke og pris ble det tilslutt?

Og så må vi ha ny TV, den vi har synger på siste verset nå...

Jeg kjøpte en billig en, til ca 1600 kroner (17ettellerannet med frakt), fra LG.

Jeg har ikke greie på DVD, men fikk beskjed om at til å være en billigmodell så var denne veldig bra. Den spiller alt, alle soner, osv, og kvaliteten på Natural Born Killers, i stad, var i hvertfall nesten orgasmisk.

Tror jeg skal løpe avgårde til El-kjøp i morgen å kjøpe gudfaren triologien. De selger den der for utrolige 499! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kufi!

Jeg vil også ha DVD, hvilket merke og pris ble det tilslutt?

Og så må vi ha ny TV, den vi har synger på siste verset nå...

Søk på nettet, kelkoo, osv, da finner du hvor den enkelte spiller selges billigst.

Den jeg fant varierte til helt opp i nesten 3000 i pris, så nettet kan brukes til fornuftige ting også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke leid en eneste videofilm etter at vi anskaffet DVD for noen måneder siden. Det blir rett og slett helt umulig å se på video

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en billig en, til ca 1600 kroner (17ettellerannet med frakt), fra LG.

Jeg har ikke greie på DVD, men fikk beskjed om at til å være en billigmodell så var denne veldig bra. Den spiller alt, alle soner, osv, og kvaliteten på Natural Born Killers, i stad, var i hvertfall nesten orgasmisk.

Tror jeg skal løpe avgårde til El-kjøp i morgen å kjøpe gudfaren triologien. De selger den der for utrolige 499! :)

Utroolige 499.-...he he..er du påvirket av reklame?

Hva er LG?

Prisen du fikk er jo knallbra-da er det moro å kjøpe nytt leketøy. En venninne av meg har et titalls bra filmer på DVD, så jeg blir vel firkanta i øynene når vi får skaffet oss en spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke leid en eneste videofilm etter at vi anskaffet DVD for noen måneder siden. Det blir rett og slett helt umulig å se på video

I know, derfor begynner jeg å irritere meg en smule over at jeg har kjøpt så mange videofilmer de siste årene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utroolige 499.-...he he..er du påvirket av reklame?

Hva er LG?

Prisen du fikk er jo knallbra-da er det moro å kjøpe nytt leketøy. En venninne av meg har et titalls bra filmer på DVD, så jeg blir vel firkanta i øynene når vi får skaffet oss en spiller.

Hehe, nei, det værste er at de ikke har reklamert for det en gang. Jeg burde kjøpt pakka når jeg var der, for det billigste jeg ser på Kelkoo er 699.

I tillegg får du hele Black Adder serien for utroooooolige 599,- der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei, det værste er at de ikke har reklamert for det en gang. Jeg burde kjøpt pakka når jeg var der, for det billigste jeg ser på Kelkoo er 699.

I tillegg får du hele Black Adder serien for utroooooolige 599,- der :)

Hoi-Black Adder er konge!

Men altså, hva er LG??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoi-Black Adder er konge!

Men altså, hva er LG??

Det er et merke. Det var noe annet tidligere, men jeg husker ikke hva...

Uansett, det er vel helt ok, tror jeg.

Skal si ifra om den ikke virker ok, men den var jo rimelig billig så :)

Black Adder er helt konge, ja. Nesten like morsomt som Fleksnes. Digger Black Adder sine to følgesvenner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knoppen

Jo takk.. vet hvordan det er. Jeg har mellom 200 og 300 VHS som nå føles elendig å se på i forhold. DVD-samlingen er ikke så stor ennå, men har passert 60 stk.

Noen av filmene på VHS har jeg i tillegg kjøpt på DVD. Blir vel til det for de fleste tenker jeg... at de beste videofilmene blir kjøpt inn i DVD-samlingen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo takk.. vet hvordan det er. Jeg har mellom 200 og 300 VHS som nå føles elendig å se på i forhold. DVD-samlingen er ikke så stor ennå, men har passert 60 stk.

Noen av filmene på VHS har jeg i tillegg kjøpt på DVD. Blir vel til det for de fleste tenker jeg... at de beste videofilmene blir kjøpt inn i DVD-samlingen også.

Ja, det skjer nok her også. Er allerede så godt som på vei for å kjøpe Gudfaren triologien, selv om jeg selvsagt har mesterverket på video, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...