Gå til innhold

Kleshandlingen i dag var morsom:o) Tips til oss litt store*s*


Solsikke

Anbefalte innlegg

I dag bestemte sambo at jeg trengte meg nye klær. Jeg liker ikke å handle klær til meg selv, for jeg finner sjeldent noe som passer. Vel dro på handlerunde og på første butikken jeg gikk inn på fant jeg meg to sorte bukser. Ny i str så jeg skjønte ikke bæra. Men de het altså D21-22 o.s.v. Disse buksene var videre i låra og over rompa sa betjeningen. Og nr ganga en med to. Altså D-21 ble 42. Buksene jeg kjøpte satt som smurt. Selvsagt litt for lange i beina, men siden jeg bare er 157 så finner jeg sjeldent bukser som er akkurat passe i lengden. Kjøpte meg t.o.m en topp til. Ikke helt meg siden den var tettsittende og den ene bilringen jeg har ble svært så synlig. Men sambo syntes den var pen på meg og den derre bilringen var det bare jeg som så hevdet han. Så toppen ble med:o)

Jeg handlet på Kappahl og er svært så fornøyd:o)

Betjeningen var ikke mye å skryte av da men*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott!

Ingenting er som å endelig ha noe nytt å ha på seg, synes jeg.

Selv er jeg også en "shopping-vegrer", men det hender jeg slår til jeg også.

Sist jeg handlet inn, var det på kappahl det også. Synes de hadde mye bra. Til og med mammatøyet. Endelig noen som hadde skjønt at man ikke bare legger på seg over magen...

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!

Ingenting er som å endelig ha noe nytt å ha på seg, synes jeg.

Selv er jeg også en "shopping-vegrer", men det hender jeg slår til jeg også.

Sist jeg handlet inn, var det på kappahl det også. Synes de hadde mye bra. Til og med mammatøyet. Endelig noen som hadde skjønt at man ikke bare legger på seg over magen...

:-)

Ja blir i alle fall ikke siste gang jeg handler der. Eneste problemet er betjeninga. De er ikke akkurat servicemindet på den butikken jeg var på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så du ikke er så fornøyd med servicen på kappahl...ta entur på Lindex hvis det er der du bor, de har også de samme størrelsene (21-22 osv) i enkelte bukser. (strech) de er veldig gode å gå i...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...