Gå til innhold

:-)


Gjest Tussi18

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18

Igår var det en litt tung dag, men dagen idag har vært mye bedre :-)

Har vært hos sosialkontoret idag, fordi jeg kanskje skal få støttekontakt (flaut å innrømme det men).Hun jeg snakka med var veldig grei. Etterpå tok vi oss en tur til det psykiatriske dagsenteret her jeg bor (og det var jeg selv som tok initiativet). Der hilste jeg på hun som styrte der, en koselig dame, det også. Hun sa at jeg bare måtte kome, og at det ikke var noe å være redd for eller noe. Så imorgen har jeg planer om å drå dit. Håper jeg klarer det. Er litt nervøs, siden jeg ikke har vært der før (når det har vært andre der). Håper bare jeg kommer meg lenger enn til døra liksom.....hehe!

Men det vil jo vise seg da, imorgen.

Skal, som sagt, kanskje få støttekontakt. Men siden hun jeg snakka med på sosialkontoret (som styrer med dette) har ferie fra i morra av, så skal jeg tilbake til henne om 14 dager og høre om det finnes en støttekontakt eller ikke. Er spent. Men i mellomtiden tenkte jeg at dette senteret virker som en bra løsning for meg, sånn at jeg får komme meg ut litt. Trenger det. Sitter nemlig inne om dagene, og gjør ikke annet enn å se TV, være på nettet eller sove og spise. Skikkelig interessant liv må jeg si (NOT!!!!).

Jaja, dette ble jo et ganske positivt innlegg. Og det var jo på tide.....hehe.

Håper bare at dagen blir bra i morra også. Men det vil vise seg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Little Madam

Hei! Ønsker bare å si at ditt innlegg gjorde meg litt gladere

:-) fordi det var håp og optimisme. Ønsker deg LYKKE TIL & STÅ PÅ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ønsker bare å si at ditt innlegg gjorde meg litt gladere

:-) fordi det var håp og optimisme. Ønsker deg LYKKE TIL & STÅ PÅ

hip og hå detta går bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...