Cmoo Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Du skulle hatt juling - nå sitter jeg og nynner på "Det går likar no", bare pga den dumme DDE-tråden din *s* *Denger Solsikke forsiktig* 0 Siter
Solsikke Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 Jeg iler, jeg iler:o) De er fengende sant*s* Deng meg bare du jeg tåler det nok. Det er ille det der når man ikke får en sang ut av hodet. Husker sambo gikk å nynna på brelettsangen til jeg ble helt tullerusk. Når han endelig stoppa, satt den i hodet på meg og jeg ble ikke kvitt den uansett hva jeg prøvde på. 0 Siter
Cmoo Skrevet 10. juli 2002 Forfatter Skrevet 10. juli 2002 Jeg iler, jeg iler:o) De er fengende sant*s* Deng meg bare du jeg tåler det nok. Det er ille det der når man ikke får en sang ut av hodet. Husker sambo gikk å nynna på brelettsangen til jeg ble helt tullerusk. Når han endelig stoppa, satt den i hodet på meg og jeg ble ikke kvitt den uansett hva jeg prøvde på. *Urk* - fengende sanger som man aldri blir kvitt er en plage. Jeg har også nynnet på Brelett-reklamen mer enn en gang. I forrige uke var det "Tut tut sier onkels bil"...barna har den nyeste Asgeir CD'en, og der finnes den i en litt røffere utgave. 0 Siter
Solsikke Skrevet 10. juli 2002 Skrevet 10. juli 2002 *Urk* - fengende sanger som man aldri blir kvitt er en plage. Jeg har også nynnet på Brelett-reklamen mer enn en gang. I forrige uke var det "Tut tut sier onkels bil"...barna har den nyeste Asgeir CD'en, og der finnes den i en litt røffere utgave. Er Asgeir cdn bra? Ungene snakket om den. Nå har jeg fått brettet sammen klær og bært i skap. Hmm effektiv når jeg bare vil*s* 0 Siter
Cmoo Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Er Asgeir cdn bra? Ungene snakket om den. Nå har jeg fått brettet sammen klær og bært i skap. Hmm effektiv når jeg bare vil*s* Her i huset er Asgeir en kjempehit ihvertfall, såden anbefales! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.