Gå til innhold

Pris på innsetting av bakseter i bil med grønne skilter?


Gjest David

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://www.dinside.no/page/artf/29982.shtml

titt der du. kort sagt, det er dyrt. :P

Dyrt behøver det ikke å bli. Det kommer helt ann på hvor gammel bilen er.

Jeg kjøpte en brukt Audi med grønne skilter for 1 år siden (1996 mod - 1. gang registrert sent i 1995).

Jeg betalte da 80.000,- mindre enn hva jeg måtte ut med for tilsvarende bil med hvite skilt.

I år koster det 31.000,- å sette inn baksetet, neste år 21.000,-. Om tre år koster det ingen ting.

Hvis jeg da har bilen totalt sett i fire år kan jeg forvente å få nesten det samme tilbake for den som når jeg kjøpte den - etter å ha satt inn baksetet "gratis".

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uten navn

Dyrt behøver det ikke å bli. Det kommer helt ann på hvor gammel bilen er.

Jeg kjøpte en brukt Audi med grønne skilter for 1 år siden (1996 mod - 1. gang registrert sent i 1995).

Jeg betalte da 80.000,- mindre enn hva jeg måtte ut med for tilsvarende bil med hvite skilt.

I år koster det 31.000,- å sette inn baksetet, neste år 21.000,-. Om tre år koster det ingen ting.

Hvis jeg da har bilen totalt sett i fire år kan jeg forvente å få nesten det samme tilbake for den som når jeg kjøpte den - etter å ha satt inn baksetet "gratis".

Mvh

hvis det er en bil hvor baksete er bare lagt ned er det jo greit. Men er det en orginal varebil, så må han kjøpe baksete (ca 10.000) + alt interiør bak. og i tillegg kommer jobben med å sette det inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er en bil hvor baksete er bare lagt ned er det jo greit. Men er det en orginal varebil, så må han kjøpe baksete (ca 10.000) + alt interiør bak. og i tillegg kommer jobben med å sette det inn...

Det er sant. Vedrørende bilen jeg kjøpte, så fulgte baksetene + alt av interiør med (ikke så mye interiør, siden bilen som ny var produsert som en stasjonsvogn).

Hvis du da ikke har ti tommeltotter og således ikke kan gjøre det selv, så koster det ikke mer enn ca 1.000,- kr for å få et verksted til å gjøre jobben.

Men det er absolutt et viktig poeng - og noe man bør være obs på når man kjøper varebil.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...