Gå til innhold

Sexlyst av Zyban?


Gjest nymfomanen

Anbefalte innlegg

Gjest nymfomanen

Andre brukere av Zyban som har opplevd sterkt øket sexlyst av tablettene?

På en skala fra 1 til 10 har min lyst økt fra 2 til 10+++, og jeg gjør ting jeg ikke kunne drømme om å gjøre før.

Besatt er vel kanskje rett ord.

Lurer på om jeg like godt skal slutte med pillene, har brukt de i to uker og røyker ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest nymfomanen

Hvordan har du tid til

å røyke med så stor sexlyst?

Det er bare å bruke fantasien det...

Kanskje jeg har misforstått, skal en bytte ut sigaretten med sex?? Da burde det fulgt en viril mann med i pakken.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nymfomanen

Nei, det skjønner jeg ikke hvorfor du skal? Er det ikke bra å ha sex ofte?

Regner med at det kommer en hverdag uten tabletter, og da vil jeg nok rødme over alt det gale jeg har funnet på.

Tablettene må jo virke på ett eller annet i hjernen, jeg synes det er litt skremmende at man kan endre personlighet på den måten pga tabletter.

Men - jeg liker det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å bruke fantasien det...

Kanskje jeg har misforstått, skal en bytte ut sigaretten med sex?? Da burde det fulgt en viril mann med i pakken.

;-)

Klart du skal det. Da holder man seg slank også.:-)

Jeg har veldig sans for to-fluer-i-en-smekk opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...