Gå til innhold

trist...


Gjest engelen

Anbefalte innlegg

Gjest engelen

Føler meg så innmari lei meg..

av og til kommer følelsene plutselig, og jeg vet ikke helt hvorfor. Mange dager har jeg ikke lyst til å stå opp, jeg er jo ingenting alikavel.. klarer heller ikke å bli tynn:-( Sel om jeg er klar over at noen mener jeg er for tynn...

Hvorfor ser jeg ikke dette selv?? Selv om jeg strever med å bli frisk, så får jeg så altfor ofte tilbakefall...

Ofte føler jeg meg ensom selv om jeg er med venner.. Hvorfor er jeg slik? Er det fordi jeg ikke er vant med å ha venner?? hadde lite venner da jeg var liten...

Det gikk forsåvidt greit i dag da vi handla. men jeg takler bare ikke meg selv. Har altfor liten selvtillit, og det skal så lite til før den knekker helt.

Huff, hvor lenge skal jeg holde ut??

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laila Sundgot Schneider, Lege

Kjære engelen! Du sliter og jobber på mange forskjellige plan i forhold til din spiseforstyrrelse. Du klarer å få ned her på forumet veldig mange tanker og følelser om hvordan du egentlig har det,- og det er et langt steg framover. Jeg håper at du når får profesjonell hjelp på sikt, slik at du kan få støtte og motivasjon til videre jobbing med deg selv og spiseforstyrrelsen, lykke til videre med å klare å innse at du også har rett til å ha venner, har rett til å få hjelp....

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen Laila Sundgot Schneider, lege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engelen

Vil bare gi deg en mega super stooooor klem i fra meg. Vil ikke at du skal være trist :( Er så innmari glad i deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bamseklem

Takk Nedia!

Er utrolig glad i deg og!!! Liker ikke at du og sliter og har det vondt..

Medfølende klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...