Gå til innhold

____


thinkerbell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei bella:-)

Du postet det sikkert på meldinger - og uansett så er det intensjonen som gjelder!

Hvordan går det med deg??? Hvis "faste" skribenter forsvinner for lenge, så begynner jeg ofte å lure på hvordan de har det... så derfor passet det bra at du banket på i dag!

Jeg sitter og venter på at det skal kunne sies å være meningsfylt å ha investert i kjempedyre hagemøbler. Vi skulle liksom sitte i haven og stirre ut over havet denne sommeren - med god musikk, bøker og litt mosjon innimellom. I stedet sitter jeg inne og venter...

Ha en fortsatt best mulig sommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Hei bella:-)

Du postet det sikkert på meldinger - og uansett så er det intensjonen som gjelder!

Hvordan går det med deg??? Hvis "faste" skribenter forsvinner for lenge, så begynner jeg ofte å lure på hvordan de har det... så derfor passet det bra at du banket på i dag!

Jeg sitter og venter på at det skal kunne sies å være meningsfylt å ha investert i kjempedyre hagemøbler. Vi skulle liksom sitte i haven og stirre ut over havet denne sommeren - med god musikk, bøker og litt mosjon innimellom. I stedet sitter jeg inne og venter...

Ha en fortsatt best mulig sommer :-)

hei froggy!

Takk for hyggelig velkomst!

Liker du ikke regn???? Fydda.. det er jo kjempe herlig. Som den flittige student du er har du jo nu mulighet til å få pløye i igjennom neste års pensum... og få etablert et ånkli søvnmønster. (*host*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

mulig man tok feil.

Hei Thinkerbell!

Koselig å se noen gjengangere tilbake igjen :)

Håper det går bra med deg, og at du nyter sommeren (som avgjort kunne vært bedre klimamessig på Østlandet i alle fall).

Meg humper og går det med. Sliter litt med angst om dagen, men jeg har kjent det værre... Nei, klage burde jeg vel ikke gjøre. Har besøk av en god venninne, som jeg skal ut å reise med i morgen. Så på bunnen er jeg optimistisk :)

Hilsner fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thinkerbell

Hei Thinkerbell!

Koselig å se noen gjengangere tilbake igjen :)

Håper det går bra med deg, og at du nyter sommeren (som avgjort kunne vært bedre klimamessig på Østlandet i alle fall).

Meg humper og går det med. Sliter litt med angst om dagen, men jeg har kjent det værre... Nei, klage burde jeg vel ikke gjøre. Har besøk av en god venninne, som jeg skal ut å reise med i morgen. Så på bunnen er jeg optimistisk :)

Hilsner fra

hei kjære deg.. takk for varm velkomst!

på det mørke og dystre sørland regner det stort sett hele tiden. skjønt for en som liker regn.

jeg skal krysse fingrer og tær i håp om at resten av sommeren blir roligere for deg.. Og.. du vet.. trenger du noen.. så er vi her.

*varm og god klem*

bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

hei kjære deg.. takk for varm velkomst!

på det mørke og dystre sørland regner det stort sett hele tiden. skjønt for en som liker regn.

jeg skal krysse fingrer og tær i håp om at resten av sommeren blir roligere for deg.. Og.. du vet.. trenger du noen.. så er vi her.

*varm og god klem*

bella

Hei igjen!

Godt å vite at dere finnes!

Jeg har nå bitt i det sure eplet i form av en Imovane, og skal gjøre et nytt framstøt mot "bysselalle."

Det regner forresten i Bærum også. Gjør meg ikke noe. En sunnmøring tåler østlandsregnet uten problemer ;-) Det er bare friskt, og det blir så deilig og grønt ute.

Håper du får en god natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knock knock! who's there? vanilla calling :-)

hei bellaen, long time osv... sitter hos neuni med en kopp te og prøver å våkne, vanskelig gitt...

har tenkt på hvordan du har det og hvordan det har gått med deg siden sist vi snakket sammen.

jeg skal forresten inn på det berømte hotellet på mandag, tror du det er mulig å liksom gjøre noe med de derre andre folka der inne? noe som gjør det mulig at de ikke er så inni hampen sære? eller må jeg bare leve med at gale folk liksom har lov til å være sære? jeg mener, jeg er ekstremt sær og alle vet jo at jeg er gal... hmmm.... må tenke litt på den... eller har du noen gode idéer?

godt å se deg i allefall, håper du får en strålende dag!!

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theos

Det var godt å se nicket ditt. Håper eksistenesen er snill med deg fortiden.

Tilværelsen driver og kaster meg rundt så jeg er vel ikke akkurat på plussiden. Prøver å legge meg på et "forvent null-bli heller positivt overrasket nivå".

Huff, nå høres jeg bister ut, men det er jeg, så det må visst bare være slik en stund.

*Klem til deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

knock knock! who's there? vanilla calling :-)

hei bellaen, long time osv... sitter hos neuni med en kopp te og prøver å våkne, vanskelig gitt...

har tenkt på hvordan du har det og hvordan det har gått med deg siden sist vi snakket sammen.

jeg skal forresten inn på det berømte hotellet på mandag, tror du det er mulig å liksom gjøre noe med de derre andre folka der inne? noe som gjør det mulig at de ikke er så inni hampen sære? eller må jeg bare leve med at gale folk liksom har lov til å være sære? jeg mener, jeg er ekstremt sær og alle vet jo at jeg er gal... hmmm.... må tenke litt på den... eller har du noen gode idéer?

godt å se deg i allefall, håper du får en strålende dag!!

*klemmer*

hellu!

Takk for skjønn velkomst!!

Ang. ditt spørsmål.. hm....kanskje dette er emnet du skal skrive bok om vettu.. *oppkom av gode idèer.

Lykke til lille venn... oppfør deg pent og spis så mange psykofixere som mulig!!! (gjør meg stolt av deg!!!!!)

masse klemmer,

bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

thinkerbell

Endelig var nicket jeg har lengtet etter dukket opp... Har savnet deg!

Håper du har det fint....

P.S. ny mail; [email protected]

takk snille Set for velkomsten.... det varmet!

ta godt vare på deg selv..

gode klemmer, bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Hei thinkerbell.

Godt å se nicket ditt igjen..

*forsiktig klem*

Takk! -du er så søt :)

*gode klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thinkerbell

Det var godt å se nicket ditt. Håper eksistenesen er snill med deg fortiden.

Tilværelsen driver og kaster meg rundt så jeg er vel ikke akkurat på plussiden. Prøver å legge meg på et "forvent null-bli heller positivt overrasket nivå".

Huff, nå høres jeg bister ut, men det er jeg, så det må visst bare være slik en stund.

*Klem til deg*

Det første jeg la merke til da du begynte her på psyk. var den utsøkte humoren din -og jeg er ufattelig glad for å se at du har den fremdeles. Vet du.. jeg tror den på mange måter kan hjelpe deg til å holde hodet over vannet i mange (men ikke alle!!!) sammenhenger.

Jeg likte det nivået du har lagt deg på for tiden.. *flirer*.. Tror du har rett jeg. Ha ingen forventninger til seg selv, erklære seg selv for komplett mislykket og håpløs. Så kan man heller tippe over i ekstase fordi man klarte å forflytte seg fra senga til pc`n :))

Likte tankegangen din!

god klem,

-bella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...