Sør Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Hei thinkerbell, Så fint å høre fra deg igjen. Jeg har lurt sånn på hvordan det går med deg, og hvordan du har det. Jeg skal forsøke å sende en epost til deg i kveld. *spesialklem til et spesielt flott menneske* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Hei thinkerbell, Så fint å høre fra deg igjen. Jeg har lurt sånn på hvordan det går med deg, og hvordan du har det. Jeg skal forsøke å sende en epost til deg i kveld. *spesialklem til et spesielt flott menneske* takker. *god klem* 0 Siter
Sør Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 takker. *god klem* Forresten - har du jevnlig tilgang til internett og epost nå? Har savnet deg på nett! *klem* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Forresten - har du jevnlig tilgang til internett og epost nå? Har savnet deg på nett! *klem* ja....eller nei.... eller jo igrunnen.... eller..hm..... eller jo jeg tror det.... je ne sais pas 0 Siter
Sør Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 ja....eller nei.... eller jo igrunnen.... eller..hm..... eller jo jeg tror det.... je ne sais pas Make that a definite maybe! ;-) *klem* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Make that a definite maybe! ;-) *klem* æbsolutly 0 Siter
Singularity Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 Virkelig godt å høre fra deg igjen :-)) Håper å få taste med deg igjen snart, og at du har hatt en oppbyggende periode den siste tiden! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Virkelig godt å høre fra deg igjen :-)) Håper å få taste med deg igjen snart, og at du har hatt en oppbyggende periode den siste tiden! klem. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Make that a definite maybe! ;-) *klem* maskinen er like ustabil som det jeg er fikk du mailen fra spray? 0 Siter
Sør Skrevet 11. juli 2002 Skrevet 11. juli 2002 maskinen er like ustabil som det jeg er fikk du mailen fra spray? Hmmm.... når maskiner blir ustabile pleier jeg å installere operativsystemet på nytt..... ;-) Eller ihvertfall rydde opp litt i harddisken (hukommelsen!). Jeg fikk epost og har svart allerede! :-) *klem* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 11. juli 2002 Forfatter Skrevet 11. juli 2002 Hmmm.... når maskiner blir ustabile pleier jeg å installere operativsystemet på nytt..... ;-) Eller ihvertfall rydde opp litt i harddisken (hukommelsen!). Jeg fikk epost og har svart allerede! :-) *klem* mottatt. ps. (husk å drikk vin for meg også! eller ta med et par flasker...) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.