Gå til innhold

Lynvett-reglene...grøss...


Wulfi

Anbefalte innlegg

- Hold deg lavt i terrenget.

- I skogen bør du holde deg inne blant trærne.

- Unngå bruk av el-apparater, telefon og eventuelt andre gjenstander med ledning.

- Hold deg på avstand fra el-opplegg, antenner, vannrør, radiatorer, oppvaskbenker, komfyrer, vinduer og yttervegger.

- Ikke opphold deg i nærheten av pipa, vedovner eller andre tyngre metallgjenstander.

- Unngå metallgjerder, takrenner, sykler, klesstativer og lignende.

- Unngå å være i småbåt uten mast.

- Hvis håret reiser seg på hodet, kryp sammen på bakken.(Etter å ha lest DETTE ,så kommer nok håret mitt til å reise seg ved første tordenskrall. Jeg får krype under senga!!!)

- I bil med lukket stålkarosseri sitter du trygt om du bare unngår å berøre ledende metalldeler, men bilen bør stå stille.

- Overspenninger ødelegger ikke apparater som er trukket ut av stikkontakten dersom ledningene ligger langt fra hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

geeez.. vel, synes tordenvær er moro, eg da :)

men ellers må vel det beste rådet være å finne eit sted der lynet allerede har slått ned, og holde seg der :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av. Lynet er selvsagt farlig hvis det skulle slå ned i skallen på deg, men sjangsen for at det skal skje er utrolig liten. Du har nok mye større grunn til å være redd andre ting du gjør daglig enn dette.

Med andre ord, slapp av og ikke engst deg for dette:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten en gang vært redd for lyn. Vi var oppå Hardangervidda. Det var ikke en forhøyning i terrenget i mils omkrets. Vi var altså det høyeste punktet. Da grøsset jeg litt (Mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Foretrekker du enga?

Jeg er interessert i sport KUN på grunn av at Norge nå har adoptert de Cheerleaders-greia fra USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er interessert i sport KUN på grunn av at Norge nå har adoptert de Cheerleaders-greia fra USA

En slags heterofil markering, nå når du har engasjert deg i homodebatten?

*knegge*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En slags heterofil markering, nå når du har engasjert deg i homodebatten?

*knegge*

*flirer med*

ehhh - er det sant, altman?? *sikle*

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehehe, du føler at du feilet grovt der? :)

På alle punkter. Her må det botsøvelser til:

AVE Maria, gratia plena, Dominus tecum. Benedicta tu in mulieribus, et benedictus fructus ventris tui, Iesus. Sancta Maria, Mater Dei, ora pro nobis peccatoribus, nunc, et in hora mortis nostrae. Amen.

99 repetisjoner...eller så langt jeg rekker før sendinga på eurosport begynner. *Pes*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En slags heterofil markering, nå når du har engasjert deg i homodebatten?

*knegge*

Ja, jeg følte at en slik markering var på sin plass. Jeg mener, man er da MANN :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Slapp av. Lynet er selvsagt farlig hvis det skulle slå ned i skallen på deg, men sjangsen for at det skal skje er utrolig liten. Du har nok mye større grunn til å være redd andre ting du gjør daglig enn dette.

Med andre ord, slapp av og ikke engst deg for dette:-)

Selv har jeg hørt at det er større sjanse for å bli slått ned av lynet enn å bli gift etter fylte 30.

Selv ble jeg gift etter jeg var fylt 30 så sjansen for at lynet skal slå ned i meg er da omtrent 100%.

Jaja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg følte at en slik markering var på sin plass. Jeg mener, man er da MANN :)

uuuuh....rett før jeg blir fornærmet over antydninger om at man er mindre mann hvis man er homo, ergo at jeg er mindre feminin fordi jeg er bi.....

MEN tvilen kommer deg til gode fordi du vil lære homser å banke slemme KrF/FrP-taxasjåfør-svin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...