Gå til innhold

Orgasme`?


elbag

Anbefalte innlegg

Jeg er litt usikker på hvordan man merker det på en jente når hun får orgasme?

Vi har hatt sex og sånn...hun puster villt og sånn når hun blir kåt og bla bla..

hvordan merker man at hun får orgrasme/utløsning? er det forskjell på de to tingene??

Noen ganger tar det litt av for henne...hun puster tungt og tungt...klemmer seg godt inntil meg osv osv...er dette noe lignende??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner ikke at dette kan være ett problem! Snakker dere ikke sammen? Trodde ikke det var mulig å ha ett forhold uten at man kan snakke å finne ut av ting man tenker på.Jeg er vel bare litt rar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Vel, merker det egentlig på damen ganske klart!

Åhhhhhhhhhhhhhh........ Nå går det for meg stønner hun.

Ikke så vanskelig!

Noen jenter stønner av vellyst, andre er mer stillfarende. Det varierer betydelig hvordan mennesker reagerer på sin orgasme.

På et vis er det deiligst når man kan høre at det går for jenta, men vær klar over at noen kanskje "faker" for på den måten å få gutten til å tro at han er en fenomenal elsker. Med andre ord, de støtter ham for at han ikke skal miste selvfølelsen.

Det er et spørsmål om man tør å slippe seg løs, la lysten bare fritt flyte og slippe kroppen til, pusten, stemmebådndene.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Det kan det godt være. Som tidligere nevnt varierer det adskillig, noen jenter stønner og beveger seg heftig, klamrer seg til partneren. Etterpå er de litt slappe, har behov for ømhet og nærhet, men i mange tilfeller våkner lysten ganske raskt igjen. Andre er mer stillfarende. Detkan være vanskelig å merke at det har gått for dem.

Orgasme og utløsning er det samme hos jenter. Hos gutter er utløsning selve sæduttømningen, dvs. spruten som kommer.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen

Med hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...