Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg krysset ikke fingre sidne jeg ikke visste at jeg skulle det, men forstår jeg det rett så er du på god vei til å bli sabla feit? :)

Det blir sikkert en søt liten tass, og ditt neste år vil bestå av koselige våkenetter og bleieskift :)

Jeg er allerede sabla feit - det jeg er på god vei til nå er å bli slank igjen! Nattevåk og sånn er bare en del av slankekuren, det, og da overlever man det meste! ;o)

Jeg er allerede sabla feit - det jeg er på god vei til nå er å bli slank igjen! Nattevåk og sånn er bare en del av slankekuren, det, og da overlever man det meste! ;o)

Når ramler den ut da?

Jeg er også sabla feit for tiden, føler jeg i hvertfall sånn, og nå begynner jeg så smått å se fram i mot å trene litt igjen.

Begynner å bli en stund siden sist...

Når ramler den ut da?

Jeg er også sabla feit for tiden, føler jeg i hvertfall sånn, og nå begynner jeg så smått å se fram i mot å trene litt igjen.

Begynner å bli en stund siden sist...

Månedsskiftet en gang - som sagt, datoen får jeg i morra.

*setter på enda en vaskemaskin*

Bedre å være feit enn å være dum, vet du! ;o)

Annonse

Nå er det visst noe jeg ikke har fått med meg. Hva er dette med lommetørklet og hvorfor får du ikke datoen før i morgen? :-)

Lommetørklær er kjekt å ha når man er litt engstelig for noe, og datoen kommer i morgen fordi en overlege må sette det endelige godkjenningsstempelet på saken.

Gleder du deg ikke til å bli nett-tante? ;o)

Lommetørklær er kjekt å ha når man er litt engstelig for noe, og datoen kommer i morgen fordi en overlege må sette det endelige godkjenningsstempelet på saken.

Gleder du deg ikke til å bli nett-tante? ;o)

Jo noe enormt! Håper på utfyldig fødselsrapport og bilde på siden så for som mulig! :-)

Det er godt å høre. Lykke til birdie.

Forresten - du får enda en gutt :)

Jadda, jadda - vet jeg vel! :o))

Hadde nok ønska meg ei dukke å dille med, men gutter er vel greiest å ha med å gjøre for en mamma når de kommer opp i puberteten og deromkring, tror du ikke?

Hadde nok ønska meg ei dukke å dille med, men gutter er vel greiest å ha med å gjøre for en mamma når de kommer opp i puberteten og deromkring, tror du ikke?

Gutter er så greie så. En slipper t.o.m. rosa dill og dall flytende rundt i hus og hage.

Jeg vet ikke, jeg har ikke turt å tenke så langt :)

Det er så mange fristelser og så mange utfordringer de skal møte, men man får vel bare stole på at man klarer å gi de såpass baggasje at de klarer å unngå de største fallgruvene i livet - uansett om det er jenter eller gutter man har.

Men jeg er engstelig for ungdomsårene - iallefall hvis de kommer til å ligne på sin mor :)

Annonse

Ååååååå så bra!!! Nå ble jeg jammen glad på dine vegne her:D

Du får en *klem* for den;-)

Fænk ju - den tar jeg i mot med stor innlevelse!! :o)))))

Håper bare ikke retvizan og Lion blir så altfor snurt fordi de plutselig ble litt overflødige. De kan jo få være med og veie og vaske og sånt, da. *vurderer* Og morkaka er fremdeles til fri disposisjon for kokkekunstene til retz!

Gutter er så greie så. En slipper t.o.m. rosa dill og dall flytende rundt i hus og hage.

bare det at man slipper hårstrikk i alle mulige størrelser, farger, fasonger og varianter liggende å slenge overalt (hører dere? OVERALT), gjør at det er en fordel med gutter :)

Gjest retvizan

Fænk ju - den tar jeg i mot med stor innlevelse!! :o)))))

Håper bare ikke retvizan og Lion blir så altfor snurt fordi de plutselig ble litt overflødige. De kan jo få være med og veie og vaske og sånt, da. *vurderer* Og morkaka er fremdeles til fri disposisjon for kokkekunstene til retz!

Jeg er veldig indisk inspirert for tida. Hva tror du om Morkake Vindaloo? Hmm, det der høres ikke nok indisk ut...Moor Kakki Vindaloo!

Sånn.

Bra for deg at du kan slappe mer av nå da, lar du oss få vite datoen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...