Gå til innhold

Stolt!

Anbefalte innlegg

Gjest Cougar

Er litt stolt av megselv nå.

Har aldri følt meg trygg på menn intimt. Har til og med hatt store problemer med å ta i mot klemmer generelt. De gangene jeg hadde hatt sex var kun for at den andre ville det og for at jeg ikke turte si nei. Ville ikke! Turte ikke åpne kjeften til de, bare gjorde som de sa. Problem med å vise meg naken, og følte meg fullstendig idiot. Hadde et mål om -ikke- å "bli sammen" med noen, for strengt tatt hadde jeg jo faktisk nok med megselv.

Men plustselig var han der. Hen er den -eneste- jeg har følt meg trygg på intimt. Og jeg greide faktisk sovne på armen hans!!!! Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle greie med noen.. Mange tar det kanskje som en selvfølge...men for meg var det et -stort- pluss at han -stoppa- og det -UTEN- spørsmål når jeg sier nei.. Riktignok er det så mye igjen for meg. Men jeg har begynt. Tør såvidt å si nei...og for 1. gang turte jeg å si hva jeg ville å. :)

Er stolt av megselv!! Selv om forholdet er dømt til å mislykkes og vi blir fordømt o m det kommer ut, så er jeg glad.. :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63251-stolt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...