Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei du.

Hadde tenkt å sende en melding om at nå har jeg ferie og slikt, men må nok jobbe litt ekstra først.

Uansett drar jeg på hytta i morgen, så får jeg heller pendle litt.

Har du forresten sett at nå kommer fin været? Som bestilt til min ferie.

Men du, en annen liten ting bare. Ser ut fra mail og slikt, at det er noen som planlegger en tur ned igjen senere i år. Har du planer om noe slikt eller.....?

Ha en strålende dag.

Sommerklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63258-goliath/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Ser ut til at du kan bli heldig med været ja!

Selv skal jeg ut på båttur i ettermiddag med båten til en av "Ringen-gutta". Regner med at du forstår hvem sin båt. Skal bli morsomt å se om den er god for hva han sier:-)

Tror ikke jeg får tid/penger nok til en tur til i år. Og skulle jeg finne ut at det kan gå likevel, så tror jeg heller jeg vil satse på Anderstorp.

Har veldig lyst til å få prøvd ut den nye sykkelen på bane - og da er Anderstorp bedre egnet enn Ringen når det gjelder å "presse" sykkelen (og meg selv) litt ekstra....

Håper du får en kjempefin ferie!

Vi snakkes

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63258-goliath/#findComment-278801
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...