Gå til innhold

Nutrilett - hvor mye væske?


Gjest Dame32

Anbefalte innlegg

Gjest Dame32

Jeg har tenkt å ta en liten to-ukers kur hvor jeg spiser nutrilett til frokost og lunsj, vanlig sunn middag og frukt innimellom. Er fullstendig klar over at det er best å spise vanlig sunn mat, men jeg trenger et lite puff i riktig retning. Etter disse to ukene skal jeg fortsette en sunn livsstil med normal, til dels kalorifattig mat.

Det jeg lurer på er om noen vet hvor mye væske (vann) man skal blande en pose med. Har nemlig fått en gratis smaksprøve som jeg tenkte jeg skulle prøve å smake på i dag, men det står ingenting utenpå den. Kommer meg ikke til forhandler før imorgen. Noen som vet?

Og er det noen som kan tenke seg sånn ca hvor mye man kan gå ned i vekt på to uker med litt frukt og sunne middager og ellers nutrilett? Med en god del mosjon (fjellturer og svømming) kan jeg håpe på 5 kg tror dere? Det er en kjole jeg gjerne skulle ha kommet inn i til et bryllup om to uker...

Håper noen kan svare :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye væske du skal bruke, vet jeg ikke.

Mht hvor mange kilo som kan forventes å forsvinne i løpet av 14 dager, avhenger av hvor overvektig du er i utg. pkt. Jeg tok en gang en 14 dagers kur med kun Nutrilett, og da tok jeg av ca. 5 kg. Jeg er imidlertid ikke overvektig, kun litt for mye her og der ifølge meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tippe 2,5 - 3 dl, da blir det nok ikke for tyntflytende (det var i alle fall det jeg brukte på Cambridge en gang i verden). Om det blir for lite væske gjør ingenting - det er jo bare å drikke et glass vann etterpå. Man skal jo dessuten drikke en del når man er på slike kurer.

Anbefaler forøvrig å bruke miksmaster eller stavmikser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest elis31

Hvor mye væske du skal bruke, vet jeg ikke.

Mht hvor mange kilo som kan forventes å forsvinne i løpet av 14 dager, avhenger av hvor overvektig du er i utg. pkt. Jeg tok en gang en 14 dagers kur med kun Nutrilett, og da tok jeg av ca. 5 kg. Jeg er imidlertid ikke overvektig, kun litt for mye her og der ifølge meg selv.

2 dl veske. Jeg tok av ca 4 kg på en uke med stort sett nutrilett og noen "smakeprøver" av annen mat..Men jeg følte meg ganske utmattet noen dager.

Det som er bra med Nutrilett er jo at man går utrolig raskt ned, og egentlig føler seg ganske vel i forhold til hvor lite man egentlig spiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...