Gå til innhold

Eskortetjenester mm.


magnus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når ble eskortetjeneste det samme som salg av sex?

Ikke nødvendigvis det samme, selvsagt.

Ok... Så på Ally McBeal i kveld hvor dette temaet ble tatt opp. Mr. Cage hadde tidligere benyttet seg av seksuelle tjenester av ei tidligere, noe som gjorte kjæresten veldig opprørt. Hva er så hårreisende med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nødvendigvis det samme, selvsagt.

Ok... Så på Ally McBeal i kveld hvor dette temaet ble tatt opp. Mr. Cage hadde tidligere benyttet seg av seksuelle tjenester av ei tidligere, noe som gjorte kjæresten veldig opprørt. Hva er så hårreisende med det?

Du er lite sett på Dol om dagen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nødvendigvis det samme, selvsagt.

Ok... Så på Ally McBeal i kveld hvor dette temaet ble tatt opp. Mr. Cage hadde tidligere benyttet seg av seksuelle tjenester av ei tidligere, noe som gjorte kjæresten veldig opprørt. Hva er så hårreisende med det?

Det er nok noe bare en kvinne kan forstå, men for å være litt grei med deg, så skal jeg forklare i ekstremt korte trekk.

Selv om sikkert ingen kvinne tør å innrømme det ovenfor andre, er det flaut å være sammen med noen som har måttet betale for oppmerksomhet, det være seg seksuell eller annet.

Dessuten er dette med prostitusjon noe skittent og bærer med seg en viss risiko for sykdommer og annet puss.

Ikke alle liker at kjæresten har hatt noen før en, men få innser at det ikke er viktigst å være den første, men å være den siste. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Nei, det skal jeg heller ikke gjøre.

Skjønte forøvrig ikke hva du mente?:-)

Mvh

Nå ble også jeg usikker på hva du mener...tenkte du på det med kjøp av sex, eller to og to greiene....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble også jeg usikker på hva du mener...tenkte du på det med kjøp av sex, eller to og to greiene....?

det der med å legge sammen to og to.......:-) Det er jeg redd er basert på en misforståelse fra din side, men jeg vet ikke.......

Jeg vet faktisk ikke hva du prater om?:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det der med å legge sammen to og to.......:-) Det er jeg redd er basert på en misforståelse fra din side, men jeg vet ikke.......

Jeg vet faktisk ikke hva du prater om?:-)

Ja, dere får virkelig tida til å fly med slike innholdsrike dialoger...

Gi meg flere slike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dere får virkelig tida til å fly med slike innholdsrike dialoger...

Gi meg flere slike!

Nå- jeg trodde ikke du hadde vett til å følge tråden jeg, men der tok jeg altså feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå- jeg trodde ikke du hadde vett til å følge tråden jeg, men der tok jeg altså feil.

Hehe...jeg skal ikke kommentere ytterligere akkurat denne tråden.

For å svare deg sånn du trolig har ment ditt første innlegg så er jeg ikke så mye her akkurat nå nei. Blir borte en del fremover i denne uka også, men I'll be back!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...jeg skal ikke kommentere ytterligere akkurat denne tråden.

For å svare deg sånn du trolig har ment ditt første innlegg så er jeg ikke så mye her akkurat nå nei. Blir borte en del fremover i denne uka også, men I'll be back!!

stikk innom småprat en tur nå?

Tar en siste røyk der jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok noe bare en kvinne kan forstå, men for å være litt grei med deg, så skal jeg forklare i ekstremt korte trekk.

Selv om sikkert ingen kvinne tør å innrømme det ovenfor andre, er det flaut å være sammen med noen som har måttet betale for oppmerksomhet, det være seg seksuell eller annet.

Dessuten er dette med prostitusjon noe skittent og bærer med seg en viss risiko for sykdommer og annet puss.

Ikke alle liker at kjæresten har hatt noen før en, men få innser at det ikke er viktigst å være den første, men å være den siste. :-)

Er ikke lothlorien egentlig ett sted eller en skog for alver fra Tolkiens Ringenes herre eventuelt Silmarillon?

Måtte bare spørre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten skjønner du hva som er galt med det, eller så skjønner du det ikke og kommer aldri til å gjøre det heller.

Hele dynamikken fungerer slik at kun personer i den gruppen som _ikke_ skjønner det og er kjøperne.

En annen pussig observasjon var en fysak jeg kom over med buksene nede og snabben inni munnen på en prostituert. Fysaken så da normal ut, dog helt dritings, så de to tingene kombinert gjorde at jeg ikke lurte på hvorfor han ikke fikk napp på andre måter. Uansett, dette kvinnemennesket var av typen folk får angst av hvis de kommer borti deg på gata. De du snur ryggen til, og tenker smittsome sykdommer bare de ser i retningen av deg. De som ser gamle ut i slutten av tenårene og lever kun for det neste skuddet.

Og så kommer unge herremenn i 20 åra med penger for å stappe familiejuvelene inni dem.

Jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...