Gå til innhold

Navn og yrker


Gjest Joppe

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe

Noen navn bare tilhører enkelte yrkesgrupper; f.eks. hvis du kommer inn i et bilverksted så er det en der som heter Vidar. Hvis det formodentlig skulle være tomt i verkstedet er det bare å rope på Vidar så dukker det opp en oljeimmsmurt kar på ca. 1,65 med en sneip i munnen.

Også har vi Bjørn; Bjørn er som regel baker. Litt stor og tjukk er har. Noe som ofte er en slags "belastnigsskade".

Knut er elektriker.Mer er det ikke å si om den saken.

Morten og Martin og Terje er bygningsingeniører. ca. 1,85 og høyere. Noen kan være litt overvektige.

Ronny er alkoholiker eller narkoman. 1,70 høy. Slank.

Per-Gunnar er prest eller omsorgsarbeider. Litt tynn i håret, eller barbert på hodet.

Nuvel....det var mine tanker en fredag før ferien tar til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*LOL*

Ikke glem Borghild Marie, hun er misjonær.

Ha en flott ferie da, yndlingseselet mitt!

*suss*

Kan ikke du ta en kjapp reprise på hva folk heter på Karmøy. Det var så kostelig.

Jeg leste nettopp en bok av svenske Liza Marklund. Hun forteller om en liten by i Norrland eller noe, der alle kvinnene heter Britt-Inger.

Takk for oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Kan ikke du ta en kjapp reprise på hva folk heter på Karmøy. Det var så kostelig.

Jeg leste nettopp en bok av svenske Liza Marklund. Hun forteller om en liten by i Norrland eller noe, der alle kvinnene heter Britt-Inger.

Takk for oppmerksomheten.

Karmøy, ja, de folka er noe for seg sjøl.

Tja, mange rare kombinasjoner å velge mellom der:

Glenn-Kenneth, June-Marilyn, Roy-Tønnes, Bill-Marton, Joan-Gunn, Gunn-Jennifer, Jennifer-Gunn, Claire-Siri, Hans-Bedford osv osv. Det går i den gata der alt sammen, he he. Alle navna uttales selvfølgelig på kav karmøysk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmøy, ja, de folka er noe for seg sjøl.

Tja, mange rare kombinasjoner å velge mellom der:

Glenn-Kenneth, June-Marilyn, Roy-Tønnes, Bill-Marton, Joan-Gunn, Gunn-Jennifer, Jennifer-Gunn, Claire-Siri, Hans-Bedford osv osv. Det går i den gata der alt sammen, he he. Alle navna uttales selvfølgelig på kav karmøysk.

Glemte mitt navn....he..he...

Og det er ingen kombinasjoner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knoppen

Det var ikke mye fint skrevet!

Ronny er ingeniør, tjener urettferdig mye penger, er gjerrig, drikker cognac og har et passelig alderstillegg rundt magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rart det der med Ronnyene. Det slår lissom aldri feil.

Og det er jo ikke så jævla mange av dem.

Rart det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...