Gå til innhold

FU: Din styggeste kroppsdel?


Gjest Komplekset

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Låra... ikke faste og fine lenger nei! : ) Ser ok ut med klær da men..

Dessuten har jeg flat rumpe, og kunne hatt litt fastere pupper. Aniktet derimot er jeg fornøyd med.. Men vil gjerne ha litt tjukkere hår.

Komplekser jeg nei! ; )

Men er vanligvis sånn passe fornøyd, man skal være glad man har to beim og armer og at man fungerer som man skal! ; ) Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Det må være tåa ved siden av stortåa.

Den er kjempelang og tynn og mye lengre enn stortåa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sykt store føtter. Bruker 49 i sko, og når jeg i tillegg er bare 166 cm høy så føles det litt stort.

Men ellers er jeg vel fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sykt store føtter. Bruker 49 i sko, og når jeg i tillegg er bare 166 cm høy så føles det litt stort.

Men ellers er jeg vel fornøyd.

Jeg ser også litt rar ut ; med mine 178cm og nr 35/36 i sko......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser også litt rar ut ; med mine 178cm og nr 35/36 i sko......

Vi burde bytte. Dvs, jeg skrøyt på meg litt når det gjaldt sko-størrelsen, men jeg føler meg noe liten med mine ca 160 cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...