Gå til innhold

Vaffelkake uten melk-oppskrift


stina-72

Anbefalte innlegg

Skal ha selskap i ettermiddag,og en av gjestene tåler ikke melk.

Har tenkt å lage vaffler uten melk men mangler oppskrift..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Tipper at vedkommende ikke tåler laktose.. Det er det de som ikke tåler melk reagerer på. Du får kjøpt laktose-fri melk. bruk det! Vaffler med vann tror jeg ikke blir noe særlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at vedkommende ikke tåler laktose.. Det er det de som ikke tåler melk reagerer på. Du får kjøpt laktose-fri melk. bruk det! Vaffler med vann tror jeg ikke blir noe særlig..

Vafler med vann er kjempegodt - men vaflene blir mer sprø enn vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svaret kommer vel for seint, men til en annen gang - du bruker den vanlige vaffeloppskrifta di, og bytter ut melka med tilsvarende mengde blå Farris.

Har ikke smakt det selv, men min melkeallergiske tante påstår vaflene blir gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette svaret kommer vel for seint, men til en annen gang - du bruker den vanlige vaffeloppskrifta di, og bytter ut melka med tilsvarende mengde blå Farris.

Har ikke smakt det selv, men min melkeallergiske tante påstår vaflene blir gode.

Skal huske rådet ditt til neste gang,da det kom litt seint til å hjelpe meg ikveld.

Lage imidlertid vafler med sitronbrus,og ifølge min allergiske venninne smakte de utmerket.

Smakte et hjerte,synes ikke det var særlig godt-men med et godt lag smør og egg gikk det da ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...